Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:31:12 GMT

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل فروش ویژه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۲۹۰

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل فروش ویژه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه اما با صنعتی شدن شهرها و آلودگی‌های موجود در هوا، باران‌هایی که آب‌های زیر زمینی را تشکیل می‌دهند همان آلودگی‌ها را به آب‌های سطح زیرین زمین منتقل نموده و سطح کیفیت آب شهری را کاهش خواهند داد. از آنجایی که کیفیت آب آشامیدنی شهری نمی‌تواند به اندازه یک آب تصفیه شده باشد و سطح نیترات و آلودگی‌ها در آب آشامیدنی شهری بسیار زیاد است، ضرورت استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی روز به روز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ برندهای معتبر و مارک‌های معروف تصفیه آب خانگی کدام است و طریقه کار دستگاه تصفیه آب چیست؟ همه این سوالات را امروز به شما عزیزان پاسخ می‌دهیم.

دستگاه تصفیه آب ساخت چه کشوری مناسب است؟

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار تصفیه آب تهران و کرج، مارک‌های چینی، ایرانی و تایوانی هستند و با توجه به این موضوع که کشور تایوان از تولیدکنندگان و صادر کنندگان برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر دنیا محسوب می‌شود، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز باید یک آب تصفیه کن تایوانی اصل باشد تا کیفیت قابل توجهی در کنار قیمت مناسب داشته باشد.

بسیاری از برندها در ایران موجود هستند که مونتاژ ایران بوده و قطعات آنها از قطعات تایوانی تشکیل شده‌اند اما باز هم کیفیت این دستگاه‌ها به دستگاه‌های وارداتی تایوان نمیرسند. نزدیک به ۵۰ الی ۶۰ برند مختلف دستگاه و فیلتر تصفیه آب هستند که ادعای تایوانی بودن دارند. پیشنهاد می‌شود برای خرید انواع آب شیرین کن خانگی تایوانی از نمایندگی‌های معتبر و بهترین شرکت‌های فروشنده معروف در این زمینه مشاوره و خریداری کنید.

یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه تصفیه آسا است که مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج البرز بوده و انواع دستگاه تصفیه اب خانگی را با نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی قطعات در اختیار شما قرار خواهد داد. می‌توانید جهت معرفی و قیمت بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 مراجعه کرده یا با کارشناسان شرکت تصفیه آسا شماره‌های ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ و ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ تماس حاصل فرمائید.

بهترین روش تصفیه آب خانگی کدام است؟

روش‌های متفاوتی برای تصفیه‌ی آب آشامیدنی وجود دارند که هر کدام تا سطح خاصی آب آشامیدنی را تصفیه و پاکیزه می‌نمایند. از انواع این مدل‌ها، دستگاه تصفیه آب بدون پمپ و مخزن با سیستم تصفیه آب الترافیلتراسیون یو اف uf، دستگاه تصفیه آب خانگی ro اسمز معکوس، دستگاه تصفیه آب خانگی الترا وایولت لامپ یو وی دار uv و دستگاه تصفیه آب خانگی جامبو اسلیم ورودی ساختمان هستند.

سیستم‌های یو اف تنها به عنوان پیش تصفیه استفاده می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی آب آشامیدنی را تصفیه کنند. به همین جهت زیاد برای تصفیه‌ی آب مناسب نیستند و سختی آب آشامیدنی را نیز کاهش نمی‌دهند این به این معناست که املاح بسیار ریزی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح مضر دیگری که ابعاد بسیار ریز دارند و با چشم دیده نمی‌شوند را حذف نمی‌کنند.

دستگاه‌های لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش نیز تنها برای آب چاه و آبی که کلر زنی نمی‌شوند استفاده شده و انگل و میکروب آب را حذف می‌کنند و برای آب شهری که یک مرتبه کلر زنی شده است نیاز نیست. برای ورودی ساختمان نیز از دستگاه‌های سه مرحله‌ای با فیلترهای بزرگ استفاده می‌شوند اما سیستم این دستگاه‌ها آب شیرین کن خانگی نیز به همان صورت الترافیلتراسیون بوده و تنها کلر و املاح درشت آب را حذف می‌نماید.

اما دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه‌ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب می‌شود با دارا بودن فیلترهای الیافی و کربنی کلر و املاح درشت رسوبات آب را تصفیه می‌کند. سپس با فیلتر اصلی ممبران، توانایی حذف و تصفیه‌ی تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را نیز داشته و سپس املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه‌ی آب آشامیدنی حذف شده بودند، را به آب باز می‌گرداند.

این دستگاه‌ها دستگاه تصفیه اب زیر سینکی است که در زیر سینک آشپزخانه نصب شده و یک شیر جدا برای شما در کنار شیر ظرفشویی تعبیه می‌شود. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی اسمز معکوس می‌توانید به صفحه شرکت تصفیه آسا به آدرس https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier/products.html مراجعه کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا از برترین مجموعه‌های واردات، عرضه و فروش در زمینه تصفیه آب خانگی و خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب ۶ مرحله‌ای در تهران و کرج البرز محسوب می‌شود که به ارائه انواع تصفیه آب تایوانی اصل و فیلترهای اصلی تایوانی، آمریکایی و ژاپنی می‌پردازد.

شما عزیزان برای مشاهده انواع دستگاه و خدمات شرکت می‌توانید به سایت تصفیه آسا مراجعه نموده و یا برای مشاوره تلفنی رایگان خرید دستگاه آب تصفیه کن با کارشناسان فروش و مشاوره شرکت شماره‌های ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ و ۰۲۱۷۷۴۱۴۳۰۶ تماس حاصل فرمائید. توجه کنید که نصب و ارسال دستگاه‌ها در سراسر تهران و کرج البرز رایگان بوده و همچنین انواع دستگاه‌ها با گارانتی بدون قید و شرط قطعات و امکان فروش اقساطی دستگاه تصفیه اب ارائه می‌شوند. ضمن اینکه خدمات اطلاع رسانی زمان تعویض و سرویس فیلتر دستگاه تصفیه آب نیز برای تمام مشتریان عزیز فراهم است تا در بهترین شرایط و با بهترین کیفیت از آب آشامیدنی تصفیه شده استفاده کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4589432

منبع: مهر

کلیدواژه: تایوان ایران تصفیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت