Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی کلیه مدارس روستایی شهرستان خوسف، کلیه مدارس روستایی و استثنایی و پیش دبستانی‌های سربیشه، مدارس شهر درح، دانش‌آموزان سرویسی مدارس شهر مود، تمام مدارس استثنایی و مدارس روستایی بیرجند، دبستان‌های علامه اقبال و حضرت رقیه شهر بیرجند و تمامی مدارس درمیان به‌جز شهر اسدیه، مدارس روستایی شهرستان نهبندان، مدارس شهر شوسف امروز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلیه مدارس روستایی و پیش دبستانی‌های شهرستان زیرکوه، مدارس شبانه‌روزی بخش زهان شهرستان زیرکوه، مدارس شبانه روزی روستایی و مدارس شهر اسفدن و تمام پیش دبستانی‌های شهرستان قائن، مدارس روستاهای آبدکی، خلف، فریدونی، بیدسکان فردوس، مدارس ابتدایی روستایی فتح آباد، کرند، خانیک، مجد و خدافرید، مدارس استثنایی و پیش دبستانی‌های بشرویه و مدارس روستایی و عشایری منطقه یخ آب و چاه مسافر دستگردان امروز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

کد خبر 4589919

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب خراسان جنوبی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی