Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات ارشد دموکرات آمریکا در واکنش به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر ارسال ویدئویی از حوادث یازده سپتامبر ۲۰۰۱ برای حمله سیاسی به نماینده مسلمان کنگره این کشور از مواضع و اظهارات ایلهان عمر دفاع کردند.

ایلهان عمر پیشتر ضمن انتقاد به وضعیت موجود اجتماعی در آمریکا گفته بود: «از اینکه به عنوان شهروند درجه دوم شناخته می‌شویم احساس ناخوشایندی داریم و به صراحت می‌گویم از این وضعیت خسته شده ام و هر مسلمان دیگری در این کشور باید از چنین وضعیتی بیزار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه حملات لفظی علیه ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره این کشور، با انتشار کلیپ تقطیع شده‌ای به صورت تلویحی او را به بی‌توجهی به قربانیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و حمایت از عاملان آن متهم کرد.

انتشار این کلیپ با واکنش منفی گسترده دموکرات‌ها و به ویژه نامزد‌های این حزب در انتخابات ۲۰۲۰ مواجه شده است.

ایلهان عمر عضو مسلمان و سومالیایی‌تبار مجلس نمایندگان آمریکا که پیش‌تر به دلیل تاکیدش بر نفوذ گسترده لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا با انتقاد‌های شدید دولت دونالد ترامپ، قانونگذاران ارشد جمهوری‌خواه و دموکرات و رسانه‌های مختلف آمریکایی مواجه شده، چند روزی است که به دلیل اظهارنظرش درباره حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بار دیگر مورد هجمه قرار گرفته است.

در این کلیپ بخشی از سخنان خانم عمر پخش شده که در آن او از ارجاع سیاستمداران آمریکایی به حملات ۱۱ سپتامبر برای توجیه اقدامات غیرقانونی مختلف آمریکا در کشور‌های مختلف انتقاد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کنگره آمریکا حمله تروریستی تروریسم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟