Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:18:49 GMT

واکنش کواکبیان به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۵۷۶

واکنش کواکبیان به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تصمیم دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: پس از شکست‌ سیاست‌های ضدایرانی دولت آمریکا در منطقه و همچنین عدم توفیق ائتلاف به اصطلاح ضدداعش به رهبری آمریکا، ترامپ  به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود، نام سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کواکبیان  تصریح کرد:  اینکه دولت آمریکا بر خلاف قواعد بین‌المللی بخشی از نیروهای مسلح رسمی یک کشور  را در لیست  گروه‌های تروریستی خود قرار می‌دهد، اوج ضعف و استیصال هیئت حاکمه آمریکا در برابر قدرت ایران را نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت چند روز از تصمیم نابخردانه ترامپ علیه سپاه پاسداران، شاهد هستیم که در سطح بین‌المللی به جز رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی هیچ کشوری از این تصمیم استقبال نکرده است. 

این عضو فراکسیون امید مجلس  تاکید کرد:  واکنش مردم  به تصمیم دولت آمریکا این پیام را به سران کاخ سفید داد که ملت ایران  به شکل یکپارچه از نیروهای مسلح خود حمایت می‌کنند، در هر حال جمهوری اسلامی  هرگز به دنبال ایجاد جنگ  در منطقه نیست ولی اگر خطایی از سوی آمریکایی‌ها سر بزند، با قدرت و انسجام ملی در مقابل آنها می‌ایستیم. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه