Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،‌ علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران،‌ اظهار کرد: پایگاه‌‌های ثابت و سیار این نهاد جهت کمک به سیل‌ زدگان در تمامی نقاط استان دایر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون بیش از 130 میلیون تومان کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هم استانی برای کمک به سیل‌ زدگان در این پایگاه‌‌ها و دفاتر کمیته امداد جمع‌‌آوری‌ شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌‌توانند جهت مشارکت در امر کمک به سیل‌ زدگان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، از طریق سامانه #99* 074*8877* اقدام کنند.
مظاهری در زمینه تامین مسکن امانی جهت اسکان سیل‌ زدگان، ابراز کرد: تعدادی از خیرین هم استانی به کمیته امداد مراجعه و آمادگی خود را جهت واگذاری واحدهای مسکونی خود با تمام امکانات رفاهی به سیل‌ زدگان استان‌‌های لرستان و خوزستان به مدت یک سال اعلام کردند.
وی از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد در صورت تمایل و داشتن مسکن خالی از سکنه جهت در اختیار قرار دادن آن به هم‌ وطنان سیل‌ زده، به دفاتر کمیته امداد در استان مراجعه یا از طریق سامانه پیامکی 3000333374 اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی خیرین منازل مسکونی کمیته امداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏