Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-27@04:12:24 GMT

پیروزی صدف خادم برابر ان شووَن فرانسوی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۶۹۱۲



هوگ‌های قهرمانانه و سرنوشت ساز صدف خادم اولین بوکسور زن ایرانی مقابل آن شووان، رقیب فرانسوی روزی تاریخی را برای بوکس ایران رقم زد.

صدف خادم به عنوان اولین بوکسور زن ایرانی موفق شد در اولین مبارزه رسمی خود در شهر رویان فرانسه، آن شووان بوکسور فرانسوی را در ۳ راند پی‌در‌پی مغلوب کند و اولین برد رسمی خودش و بوکس بانوان ایران را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدف ۲۴ ساله بعد از پیروزی در این مبارزه با چشمانی اشک‌بار گفت: انرژی ۸۰ میلیون ایرانی و حمایت‌های پدر و مادرم به من در این مبارزه انگیزه داده و مهمترین عامل پیروزی‌ام بود.

صدف خادم که فکر می کرد راند اول را باخته و ناچار بود دو راند بعدی را ببرد در ارتباط با پیروزی اش گفت: از مبارزه ام راضی نبودم چون راند اول را باختم اما با تمام وجود سعی کردم در راند دوم و سوم جبران کنم. رینگ بوکس برای من میدان زندگی است و سالهاست در انتظار آن هستم، حتی شب‌ها خواب آن را می‌دیدم. امیدوارم این مسابقه آغازی باشد برای آنچه بسیاری از زنان ایران از سال‌ها پیش در انتظار آن هستند.

نکته جالب توجه این بود که صدف راند اول را هم برده بود اما خودش نمی دانست و به همین دلیل تلاشش را در راندهای بعدی دوچندان کرد تا حریف فرانسوی را از پای درآورد. البته حریف او هم که مبارزه رسمی پنجمش را تجربه می کرد پیش از اعلام رأی نهایی داوران صدف را در آغوش گرفت و جوانمردانه پیروزی بوکسور ایرانی را تبریک گفت.

خادم در ادامه صحبت هایش گفت: ورزشکار بدون شرکت در مسابقه و رویارویی با حریف پیشرفت نمی‌کند از همین رو هنگامی که چنین فرصتی برای من پیش آمد، در قبول آن تردید نکردم و سخت تمرین کردم و خوشحالم با پیروزی مزد زحماتم را گرفتم.

بوکسور ایرانی که همچنان اشک می ریخت در پایان گفت: هدفم این است که دیگر هم‌باشگاهی هایم نیز بتوانند این راه را ادامه دهند و به مسابقات رسمی وارد شوند و خودم هم به هدف های بعدی ام برسم... شما را در المپیک خواهم دید.

خبر ورزشی

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق

تیم فوتسال افغانستان در بازی های جام ملت های آسیا در برابر عراق با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید.

با این نتیجه تیم افغانستان باید برای کسب مقام پنجم به مصاف برنده بازی ویتنام و قرقیزستان برود.

تیم فوتسال افغانستان با کسب مقام پنجم مجوز حضور در جام جهانی فوتسال را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱