Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: آتش نشانان بیرجند طی یک سال گذشته به هزار و ۶۰۶ مأموریت اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۸۶ خارج از محدوه شهری بوده است، اظهار کرد: همچنین هزار و ۴۲۰ مأموریت در محدوده شهری رخ داده است.

حسینی از مهار ۵۴۴ حریق طی یک سال گذشته در بیرجند خبر داد و گفت: از شهروندان خواستاریم با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های آتش نشانی، مانع بروز اینگونه حوادث شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند بیان کرد: طی سال گذشته ۸۲۳ نفر توسط نیروهای امدادی این سازمان نجات یافته اند.

وی با بیان اینکه بر اثر این حوادث ۱۷ نفر جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: همچنین این حوادث ۱۳۸ مصدوم بر جای گذاشته است.

آماده باش ۱۱۳ نیروی آتش نشانی

حسینی با اشاره به بارندگی‌های پیش رو بیان کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی ۱۱۳ نیروی آتش نشانی و شش ایستگاه ثابت در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند در توصیه‌ای برای مواجهه با سیل بیان کرد: افراد نباید هیچگاه به تنهایی در یک ناحیه سیل زده، به اطراف بروند و اگر پیاده هستند، از نقاطی که سطح آب از زانو بالاتر است عبور نکنند.

وی با بیان اینکه در منطقه سیل زده نباید رانندگی کرد، افزود: اگر سیل اطراف خودرو شما را فراگرفته، خودرو را رها کرده و به منطقه مرتفعی بروید.

حسینی با بیان اینکه هرگز از درختان در معرض سیل به عنوان محل امن استفاده نکنید، اظهار کرد: هنگام بروز سیل از پل‌های چوبی سست روی رودخانه‌ها عبور نکنید.

وی خواستار پرهیز از توقف در مسیر رودخانه شد و افزود: همچنین از شهروندان خواستاریم طی روزهای بارندگی از حضور در بند دره و آبگیرها خودداری کنند.

کد خبر 4589262

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حسینی شهرداری بیرجند آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب، ۵ اردیبهشت با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی، همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره ای از محدوده‌ رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی