Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:17:15 GMT

بنادر مسافری و گردشگری قشم تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۱۰۱

بنادر مسافری و گردشگری قشم تعطیل است

قشم - ایرنا - رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: با توجه به اخطار هواشناسی دریایی به دلیل بارندگی و وزش بادهای تند غربی، تمام بنادر مسافری و گردشگری شهرستان قشم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

علی اشتری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس، فعالیت شناورهای مسافری شهید ذاکری و بنادر گردشگری شیب دراز و کندالو به طور کامل متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به پایش دریا، تردد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت-پُهل در حال انجام است مسافران برای تردد می توانند به بندر لافت مراجعه کنند.
اشتری تصریح کرد: اسکله های گردشگری برای تردد به جزیره هنگام امروز به طور کامل تعطیل است.
وی با بیان اینکه تامین ایمنی در مسافرت های دریایی از جمله مهمترین اولویت های سازمان بنادر است، افزود: از مسافران و گردشگران در خواست می شود تا از تجمع در این بنادر خودداری کنند.
رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم ادامه داد: پایش دریا و شرایط جوی به صورت مستمر انجام می شود و در صورت مساعد شدن شرایط جوی، بندر شهید ذاکری فعال خواهد شد.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
7500

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توفان و رعد و برق بنادر مسافري و گردشگري قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • کندوان یک‌طرفه شد