Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:48:28 GMT

متخصصین دانشگاه شهرکرد خطر سیل را آسیب شناسی می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۲۲۸

متخصصین دانشگاه شهرکرد خطر سیل را آسیب شناسی می کنند

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل وزارت علوم متخصصین دانشگاه ها باید خطر بروز سیل را آسیب شناسی کنند، گفت: اساتیدی از دانشکده های منابع طبیعی، فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه شهرکرد در این زمینه طرح های مطالعاتی انجام می دهند.

«سعید کریمی» امروز(یکشنبه 25 فروردین) از ارسال کمک های دانشگاهیان شهرکرد به مناطق سیل زده کشور خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این کمک ها به صورت محموله وسایل غیرنقدی و مبالغ نقدی به این مناطق ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه اقلام غیر نقدی شامل پتو، مواد غذایی خشک، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی است، افزود: همچنین این دانشگاه مبلغ یکصد میلیون ریال را برای کمک به مردم سیل زده کشور به حساب های مدنظر واریز کردند.

 

وی از اختصاص حقوق یک تا 10 روز کاری تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای کمک به مناطق سیل زده خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه شهرکرد نیز در قالب گروه های جهادی راهی این مناطق شده اند.

 

کریمی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل وزارت علوم متخصصین دانشگاه ها باید خطر بروز سیل را آسیب شناسی کنند، اظهار کرد: اساتیدی از دانشکده های منابع طبیعی، فنی و مهندسی و کشاورزی دانشگاه شهرکرد در این زمینه طرح های مطالعاتی انجام می دهند.

 

رئیس دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: نتایج این تحقیقات پس از بررسی و مشاوره با کارشناسان مربوطه به ستاد بحران و استانداری چهارمحال و بختیاری ارائه می گردد تا از وقوع سیل های ناگهانی در آینده جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه همایش ملی بحران محیط زیستی نیز که قرار بود اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شود به دلیل سیل های اخیر به تعویق افتاد، خاطرنشان کرد: این همایش با هدف ارسال مقالات در زمینه جلوگیری و مدیریت سیل در کشور در شهریورماه برگزار می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه خبرگزاری شبستان نماز جمعه قرآن کریم تروریست کمک به سیل زدگان طرح تحقیقاتی مناطق سیل زده بارندگی و سیلاب خسارت سیل چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری