Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش از استقرار و فعالیت سه تیم پزشکی در شهر‌های سیل‌زده پلدختر، آق‌قلا و پلدختر خبر داد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سرهنگ «فرزاد آزادی» با اشاره به اعزام تیم‌های امدادرسانی به مناطق مختلف کشور گفت: تاکنون سه تیم پزشکی به شهر‌های پلدختر، آق قلا و اهواز اعزام شدند که روزانه تعداد زیادی از ساکنین این مناطق را معاینه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تیم پزشکی متشکل از ۳۹ نفر در شهر پلدختر مستقر و مشغول امدادرسانی هستند، افزود: این تیم پزشکی در تخصص‌های متعددی همچون پزشک عمومی، متخصص اطفال، متخصص ارتوپد، دامپزشک، پرستار، بهیار و بهداشت محیط در خدمت مردم عزیز هستند.

وی با اشاره به لزوم ارسال اقلام و کمک‌های اولیه به سیل‌زدگان پلدختر یادآور شد: به همراه این تیم و در نخستین مرحله کمک رسانی حدود هزار و ۵۰۰ قرص نان، سرم، دارو و لوازم بهداشتی برای کودکان و همچنین کمک‌های نقدی کارکنان این مرکز در حدود ۱۸ میلیون تومان به این شهر ارسال شده است.

سرهنگ آزادی ادامه داد: همچنین تیمی متشکل از ۲۲ نفر در شهر آق قلا و تیم دیگری متشکل از ۱۵ پزشک و پرستار در شهر اهواز حضور دارند و به رفع نیاز‌های پزشکی و بهداشتی هموطنان عزیز در تخصص‌های پزشک عمومی، دامپزشک و پرستار می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرهنگ آزادی آق قلا اهواز پلدختر نیروی زمینی ارتش امدادرسانی ارتش به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش