Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج، شهروندان تهرانی همچون دیگر مردم مهربان شهرهای مختلف کشورمان، به یاری سیل زدگان شتافته‌اند و با ارسال کمک‌های غیر نقدی، در کمک به آن عزیزان سهیم شده‌اند.

این کمک‌ها، توسط صاحبان اصناف در بازار تهران صورت گرفته و شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف اصناف بازاریان کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد