Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:44:43 GMT

ورزشکاران تکابی سال گذشته 10 عنوان ملی کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۴۴۱

ورزشکاران تکابی سال گذشته 10 عنوان ملی کسب کردند

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان تکاب گفت: ورزشکاران این شهرستان سال گذشته در عرصه های ورزشی موفق به کسب 10 نشان ملی و یک مقام جهانی شدند.

به گزارش ایرنا، رضا طلایی روز شنبه در آیین استقبال از ساعد اسدی، قهرمان مسابقات جهانی آرنیس 2019 فیلیپین افزود: ورزشکاران ملی پوش این شهرستان در سال گذشته در رشته های مختلف رزمی از جمله کاراته و موی تای، تیراندازی و هفت سنگ موفق به کسب عناوین اول تا سوم انفرادی و تیمی در مسابقات ملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باربد صداقت، ملی پوش کاراته تیم امید، نیز سال گذشته تنها مدال آور تکاب در مسابقات جهانی بود که موفق به کسب مدال طلا شد.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب ادامه داد: چهار نفر از کارگران ورزشکار تکاب نیز در سال 1397 مقام های اول تا سوم مسابقات رزمی جهان را کسب کردند.
طلایی با بیان اینکه تکاب 10 ورزشکار ملی پوش دارد، گفت: از این تعداد 2 بانوی ورزشکار عضو تیم ملی هفت سنگ هستند و یک بانوی ورزشکار نیز در تیم ملی فوتسال بانوان عضویت دارد.
وی بیان کرد: «ساعد اسدی» ورزشکار ملی پوش این شهرستان نیز هفته گذشته مدال طلای مسابقات جهانی رشته رزمی «آرنیس» در کشور فیلیپین را کسب کرد.
به گزارش ایرنا، ساعد اسدی، قهرمان مسابقات جهانی آرنیس در کشور فیلیپین عصر امروز/ شنبه/ با استقبال مسوولان محلی و ورزشکاران وارد زادگاهش /تکاب/ شد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از سه هزار ورزشکار از جمله 600 رزمی کار در این شهرستان فعالیت می کنند.
7514/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي مدال آور تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی