Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک گفت: هم زمان با آغاز سیلاب اخیر بیش از ۱۰ گروه جهادی شهرستان اندیمشک به مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان و لرستان اعزام شدند. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

احسان کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج شهرستان اندیمشک از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور و کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده در سه حوزه ارسال کمک‌های مردمی، راه‌اندازی موکب و اعزام گروه‌های جهادی است، افزود: هم زمان با وقوع سیلاب، مردم شهر حماسه‌ساز شش مهر و چهارم آذر برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده بسیج شده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به سختان مقام معظم رهبری و لزوم توجه و خدمت‌رسانی به تأمین نیازهای مناطق سیل‌زده کشور، عنوان کرد: برای کمک به سیل‌زدگان شهرهای مختلف کشور در شهرستان اندیمشک، محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان این که پس از وقوع سیلاب در استان‌های لرستان و خوزستان بیش از10 گروه جهادی شهرستان اندیمشک به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند، گفت: این گروه‌ها با حضور در مناطق سیل در زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان به فعالیت پرداختند.

اهواز|همدلی گروه‌های جهادی در کمک‌رسانی به روستای هوفل سوسنگرد+تصاویرفیلم/ جهاد عاشقانه نیروهای مردمی در مناطق سیل‌زدهنیروهای واکنش سریع جهادی ایران

کریم‌پور با اشاره به این که این گروه‌ها خودروهای سبک و سنگین را با خود به همراه داشته‌اند، بیان کرد: هم چنین و پس از وقوع سیلاب در استان خوزستان، بیش از 10 هزار آب معدنی در میان شهروندان مناطق سیل‌زده توزیع شد.

وی توزیع بیش از 5 هزار غذای گرم در میان شهروندان مناطق سیل‌زده استان خوزستان را یکی از دیگر از خدمات جهادگران شش مهر و چهارم آذر دانست و خاطرنشان کرد: هم چنین در این مدت بیش از 5 هزار قرص نان میان شهروندان طبخ و توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به نیازهای بهداشتی شهروندان مناطق سیل‌زده و توزیع ست‌ها و اقلام مورد نیاز در مناطق درگیر سیلاب توسط خیرین و گروه‌های جهادی اندیمشک، ادامه داد: جهادگران شهرستان اندیمشک تا پایان عملیات امداد و بازسازی در این مناطق حضور دارند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهر حسینیه اندیمشک با ۵۵.۵ میلی متر بارندگی پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.
محمد سبزه زاری افزود: در این مدت نیز در شهر‌های ماهشهر ۱۷.۵، استگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی متر باران باریده است.


وی ادامه داد: این میزان در شهر‌های مسجدسلیمان و لالی ۸، شادگان ۵، ایستگاه صفی آباد دزفول ۳.۲، شوش ۳، بهبهان ۲.۶، ایذه ۲.۳ و  دهدز ۱.۴ میلی متر به ثبت رسید.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران نیز در شهر‌های شوشتر ۰.۸، گتوند و اهواز ۰.۶ و رامهرمز و آبادان ۰.۱ میلی متر بوده است.

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند