Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله عبداللهی، مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که اتفاقات پایان فصل به سود استقلال به پایان برسد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال از بازی با الهلال برگشت و وینفرد شفر به خوبی تیم را پس از دربی جمع و جور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با سپاهان خیلی بود و استقلال توانست به برد برسد. کار برای قهرمانی سخت است، اما در فوتبال چیزی معلوم نیست. کسی باور نمی‌کرد که تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت شکست بخورد، اما این اتفاق افتاد. امیدوارم اتفاقات پایان فصل به سود استقلال به پایان برسد. ضمن اینکه تیم ما روی کاغذ بازی‌های‌ آسان‌تری در پیش دارد.

وی در مورد انتقادهایی که از نوع شادی بازیکنان استقلال پس از بازی شده است، گفت: همه پس از گل احساسی می‌شوند. وقتی تیم نتیجه نگیرد، تماشاگران بی‌محلی می‌کنند. شادی روز گذشته همه اعضای تیم و تماشاگران به خاطر برگشت استقلال به لیگ بود.

مشاور مدیرعامل استقلال با اشاره به داوری محمدحسین زاهدی‌فرد در این دیدار خاطرنشان کرد: داوری روی هم بد کار نکرد، اما گل استقلال سالم بود. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که داور گل استقلال را خطا گرفت.

عبداللهی در رابطه با آینده وینفرد شفر در استقلال تصریح کرد: شفر با استقلال قرارداد دارد. او با این تیم نتایج خوبی کسب کرده است. یکی از کارهای‌ خوب شفر جمع و جور کردن تیم پس از شکست در دربی بود. نتیجه این کار، بازی خوب استقلال مقابل الهلال و سپاهان بود. اینها حسن‌های شفر است.

وی در رابطه با اتفاقاتی که برای مهدی رحمتی افتاد، گفت: مهدی برای استقلال زحمت کشیده است. او کاپیتان تیم است و باتجربه بوده می‌تواند خودش را جمع و جور کند.

مشاور مدیرعامل استقلال در پایان در خصوص اظهاراتی که فرهاد مجیدی در رابطه با کارشکنی برخی‌ها مطرح کرده که به امیر قلعه‌نویی نسبت داده‌اند، خاطرنشان کرد: خدا کند از این کارها نکنند. اینها استقلالی هستند و یک روز باید کنار هم کار کنند.

زمانی: عدم دخالت‌ها باعث شد استقلال مقابل الهلال و سپاهان نتیجه بگیرد

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)