Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:16:57 GMT

مسئول مهندسی نیروهای مسلح: خطر از شهر اهواز دفع شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۹۳۱

مسئول مهندسی نیروهای مسلح: خطر از شهر اهواز دفع شده است

فرمانده گروه ۴۰ صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه با اشاره به شایعات ایجاد شده در فضای مجازی درباره شهر دارخوین گفت: این شایعات حقیقت ندارند‌. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمد گرامی، فرمانده گروه 40 صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه و مسئول مهندسی نیروهای مسلح، در استان خوزستان با اشاره به اقدامات مهندسی نیروهای مسلح و به خصوص نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان اظهار داشت: از روز 13 فروردین طبق دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه با همه تجهیزات به منطقه آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبر خوش یک فرمانده سپاه درباره بازگشایی جاده غرب استان خوزستانترمیم سیل‌بندهای روستاهای سوسنگرد توسط سپاه و بسیج + فیلمامیر سیاری: ترمیم سیل‌بند‌ها و جلوگیری از نفوذ آب اولویت ارتش در منطقه جنوب است

 

وی افزود: در اولین ماموریت جاده پلدختر _ معمولان را با موفقیت باز کردیم. در ادامه ماموریت در استان خوزستان مستقر شدیم و امکانات بیشتری هم اضافه کردیم و کار را در استان خوزستان پیگیری کردیم. 

فرمانده گروه 40 صاحب‌الزمان نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: در حال حاضر آن حالت بحرانی از شهر اهواز برداشته شده است و مناطقی که در خطر سیلاب بودند همچون ورودی شهر اهواز، خطر از این مناطق رفع شده است. 

سردار گرامی با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی نیروهای مسلح به عنوان یک فاکتور مهم در کنترل سیلاب تصریح کرد: گروه 40 صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه یک سیل‌بند به طول 8 کیلومتر در مناطق پرخطر شهر اهواز و کانال‌های پرخطر شهر ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: خطر از شهر اهواز دفع شده است و فعلا مشکلی از بابت سه کانال مهم شهر یعنی الغدیر، سلمان و شهید چمران نداریم. 

مسئول مهندسی نیروهای مسلح با اشاره به تمرکز آب‌ها در جریان سیل در یک مسیر و زیرآب رفتن برخی روستاها گفت: هم‌اکنون آب به صورت فشرده در حال حرکت به جفیر است. در مسیر گلدشت به ملاشیه نیز با تلاش شبانه‌روزی نیروها سیل‌بندهای محکمی ایجاد شده است. 

سردار گرامی در پایان درباره شایعات فضای مجازی پیرامون شهر دارخوین خاطرنشان کرد: این شایعات حقیقت ندارند. در شهر دارخوین مشکل خاصی از نظر سیل نداریم و مشکلی که ایجاد شده بخش پایین دستی شهر دارخوین است که آن هم به تالاب شادگان بر می‌گردد؛ باید آب از شادگان به جاده ماهشهر آبادان هدایت شود که این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم