Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@21:38:47 GMT

خسارت سیل به تاسیسات برقی چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۸۲۱۸

خسارت سیل به تاسیسات برقی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از برآورد ۵۰ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات برق‌رسانی این استان در پی سیل و بارندگی‌های اخیر خبر داد.

مجید فرهزاد با اعلام این خبر اظهار کرد: بیشترین خسارات وارده در شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان و اردل مربوط به شبکه‌های برق‌رسانی فشار متوسط و ترانسفورماتورها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پی بارندگی‌های سیل‌آسا و به تناوب آن وقوع بحران، ۸۴ اکیپ عملیاتی این شرکت به همراه اکیپ‌های بخش پیمانکاران در سخت‌ترین شرایط در وضیعت آماده‌باش کامل به نگهداری و رفع عیوب تأسیسات برق‌رسانی سطح استان مشغول بوده و برای پایداری شبکه‌ها به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کردند./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی