Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:37:24 GMT

نامه خنده‌دار یاسر هاشمی به فردوسی‌پور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۸۴۴۲

نامه خنده‌دار یاسر هاشمی به فردوسی‌پور

به گزارش جهان نيوز، یاسر هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی که جدیدا رو به نامه نگاری به این و آن آورده است، با تلاش برای یک ماهیگیری سیاسی از موضوعی ساده، در نامه ای به عادل فردوسی پور نوشت:  با محبوبیت خویش، خشم جماعتی را برانگیختی که علیرغم ادعاهای اسلامی، نه با جمهوریت سازگارند و نه برایشان رای و نظر مردم، مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  به گزارش جماران، متن این نامه به شرح زیر است:

 چون که صد آمد نود هم پیش ماست

همشهری عزیزم
عادل فردوسی پور
 مولانا شعری در حقانیت نام پیامبر اسلام و ادعاهای شاهان دارد و یک مصرع آن ضرب المثل شیرینی در فرهنگ ایرانیان شده است که:
 "چون که صد آمد نود هم پیش ماست"

نود، به گواهی مسئولان صدا و سیما، مردمی ترین برنامه شناخته شده و این یعنی:
 با محبوبیت خویش، خشم جماعتی را برانگیختی که علیرغم ادعاهای اسلامی، نه با جمهوریت سازگارند و نه برایشان رای و نظر مردم، مهم است.

مشکل پدر هم با این جماعت خوددین پندار همین بود که باهر بهانه ، می خواستند جمهوریت را از جمهوری اسلامی بگیرند.

سرافراز و استوار باش که با برنامه ۹۰ نه تنها پیش جوانان عزیزی که در دل ۸۰ میلیون ایرانی جاودان گشتی.

سعادتت در زندگی فردی، کاری و اجتماعی را  از خداوند خواستارم و مطمئنم اندیشه هایت چون نهال از دل صدا و سیما برمی خیزد و دوباره اوج خواهد گرفت.

انشاالله

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟

نوزادان از شش ماهگی می‌توانند ماست را امتحان کنند.

به گزارش ایسنا، ماست، پروتئین و مواد مغذی ضروری مانند کلسیم برای ساخت استخوان‌ها و ماهیچه‌های قوی، «روی» برای حمایت از رشد و عملکرد سیستم ایمنی بدن و «ب ۱۲» برای رشد مغز و تولید گلبول‌های قرمز سالم را دارد. ماست، بافت لطیفی دارد و برای کسانی که برای اولین‌بار این ماده غذایی را تجربه می‌کنند به‌راحتی پذیرفته می‌شود.

ماست به دلیل فرآیند تخمیری که طی می‌کند، کیفیت خوبی دارد. بیشتر ماست‌ها با کشت‌های زنده و فعال تهیه می‌شوند، بنابراین پروبیوتیک‌ها (باکتری‌های خوب) را برای سلامت دستگاه گوارش فراهم می‌کنند.

در شش ماهگی، شیر مادر و در شرایط خاص شیر خشک همچنان منبع اصلی تغذیه کودک هستند و این در طول سال اول زندگی او نیز خواهد بود و سپس آماده می‌شوند تا از غذا‌های دیگری مانند ماست لذت ببرند. در شش ماه اول زندگی، شیر مادر یا شیر خشک غنی شده با آهن باید تنها منبع تغذیه کودک به حساب می‌آید.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، ماست ساده، بهترین انتخاب برای کودک است، زیرا در عین حال سرشار از مواد مغذی و فاقد قند‌های افزوده است و می‌تواند پایه و اساس ماجراجویی طعم عالی بعدی کودک باشد.

افزودن میوه‌ها یا سبزیجات پوره شده به ماست ساده یک راه جذاب و مناسب برای معرفی طعم‌ها است؛ هلو یا موز پوره شده را برای یک تجربه شیرین با ماست مخلوط کنید. همچنین برای یک غذای خوش طعم، سیب زمینی شیرین پوره شده را با ماست مخلوط کنید. ماست را با منبع پروتئین دیگری مانند پوره مرغ یا لوبیا جفت کنید.

از ۱۲ تا ۲۳ ماهگی، کودک در حال رشد شما می‌تواند مصرف لبنیات را تا مجموع دو وعده در روز افزایش دهد. این می‌تواند ترکیبی از شیر گاو، ماست و پنیر باشد. با پزشک اطفال خود در مورد اینکه چه زمانی و چه مقدار غذا باید به کودک خود برای رشد و تکامل سالم معرفی کنید، مشورت کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف