Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه سیل اخیر به ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی خسارت زده است گفت: برای سکونت مردم در منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده تأییدیه کمیته بررسی استحکام بناها نیاز است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیل اخیر بیش از چهار هزار و 800 میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خسارت در بخش‌های کشاورزی و منازل مسکونی شدیدتر بوده و باید بعد از تخلیه سیلاب از شهرها و روستاهای استان ارزیابی دقیقی در این زمینه انجام شود.

سرپرست استانداری با اشاره به خسارت سیل به بیش از 250 مدرسه در استان گفت: تعدادی از مدارس تخریبی مناطق سیل‌زده با کمک خیرانی که اعلام آمادگی کرده‌اند بازسازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بازسازی یا مقاوم‌سازی مابقی مدارس به اعتبارات دولتی نیاز است که با تخصیص آن خسارت‌ها را جبران خواهیم کرد.

جان‌باختگان واژگونی قایق گمیشان با موافقت امام خامنه‌ای «شهید خدمت» محسوب می‌شوند4 درصد از مساحت گمیشان همچنان دچار آب‎گرفتگی است؛ تلاش‌ها برای هدایت آب به دریا ادامه داردسطح آبگرفتگی در آق‌قلا و گمیشان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

غراوی با بیان اینکه در سیل اخیر بسیاری از مدارس محل اسکان سیل‌زدگان و محل نگهداری اقلام بود، ادامه داد: از همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها خواسته شده که مدارس را تخلیه کنند تا بتوانیم هر چه زودتر شرایط را برای بازگشت دانش‌آموزان به مدارس مهیا کرده و مردم را به شرایط عادی زندگی برگردانیم.

وی همچنین از خسارت سیل به 17 هزار و 800 واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان چندین روز دچار آب‌گرفتگی بودند. مردم برای بازگشت به منازل مسکونی خود حتما از استحکام بناها مطمئن شوند. ضمن اینکه باید تأییدیه کمیته بررسی استحکام بناها را دریافت کنند در غیر این صورت، این واحدها به بنیاد مسکن معرفی می‌شوند تا نسبت به تخریب و بازسازی آنها اقدام شود.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد