Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنش‌های درگاه‌های همراه‌بانک در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩۶ از ١٠٢ درصد فراتر رفت. همچنین تعداد تراکنش‎های صورت‌گرفته در اسفندماه سال‌گذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از ٢٠ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها ٣٠ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از ۵٨ درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، ٧۴ درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده ٧١ درصد افزایش داشته است.

در این میان ارائه خدمات متنوع بانکی توسط بیش از ۵ هزار و ١٠٠ خودپرداز این بانک در سراسر کشور به عنوان دومین بانک دارنده بیشترین خودپرداز در شبکه بانکی نیز، منشأ خدمات گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور است. خودپرداز سیار و ثابت بانک صادرات ایران در ارائه سریع و به‌موقع خدمات و همچنین تجمیع کمک‌های مردمی برای سیل فروردین‌ماه سال‌جاری کشور نقش محوری ایفا کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند