Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- متهم به بهره برداری غیرمجاز از منابع آب با حفر چاه غیرمجاز، با حکم قاضی عموزاد به انجام خدمات عمومی رایگان از طریق امدادرسانی به سیل زدگان آق قلا به مدت ۲۰۰ ساعت با نظارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مکلف شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، فردی که به بهره برداری غیرمجاز از منابع آب با حفر چاه غیرمجاز اقدام کرده بود، در ابتدا ضمن صدور حکم به مسلوب المنفعه شدن چاه آب و اعاده به وضع سابق به ۴۵ روز حبس تعزیری محکوم شد، اما قاضی عموزاد، قاضی دادگاه کیفری ۲ شهرستان گالیکش به دلیل جوان بودن، متاهل بودن و فاقد سابقه کیفری بودن متهم، او را مستحق اعمال مجازات جایگزین حبس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس متهم به انجام خدمات عمومی رایگان از طریق امدادرسانی به سیل زدگان آق قلا به مدت ۲۰۰ ساعت با نظارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و اجرای احکام کیفری جایگزین حبس تعزیری تعیین شده، مکلف گردید.

به گزارش خبرگزاری میزان، استان گلستان در زمینه صدور آرای جایگزین حبس یکی از استان‌های پیشتاز در کشور است تا جایی که به گفته رئیس کل دادگستری استان گلستان در زمینه صدور آرای جایگزین حبس در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ۴۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجازات جایگزین حبس صدور احکام جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی