Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استقبال مشتريان از خدمات همراه بانک صادرات ايران در ماه پاياني سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بيش از ١٠٢ درصد افزايش روبرو شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، گستردگي و بستر امن خدمات بانکداري الکترونيک اين بانک، زمينه‌ساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوي که حجم تراکنش‌هاي درگاه‌هاي همراه‌بانک در ماه پاياني سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩٦ از ١٠٢ درصد فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين تعداد تراکنش‎هاي صورت‌گرفته در اسفندماه سال‌گذشته نسبت به ماه قبل از آن، بيش از ٢٠ درصد و مبلغ اين تراکنش‌ها ٣٠ درصد افزايش داشته است.
علاوه بر اين، اينترنت بانک صادرات در ماه پاياني سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بيش از ٥٨ درصد افزايش ثبت کرد. همچنين پايانه شعب اين بانک در همان بازه زماني، ٧٤ درصد و پايانه فروش آن نيز در مدت يادشده ٧١ درصد افزايش داشته است.
در اين ميان ارائه خدمات متنوع بانکي توسط بيش از ٥ هزار و ١٠٠ خودپرداز اين بانک در سراسر کشور به عنوان دومين بانک دارنده بيشترين خودپرداز در شبکه بانکي نيز، منشأ خدمات گسترده‌اي در اقصي نقاط کشور است. خودپرداز سيار و ثابت بانک صادرات ايران در ارائه سريع و به‌موقع خدمات و همچنين تجميع کمک‌هاي مردمي براي سيل فروردين‌ماه سال‌جاري کشور نقش محوري ايفا کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: در ماه نخست امسال حدود ۴۵ هزار تُن کالای غیرنفتی از گمرکات استان صادر شد.
وی ادامه داد: ارزش کلال‌های صادراتی ۲۷ میلیون و ۳۹۸ هزار دلار برآورد می‌شود.

شهریاری افزود: صادرات فروردین امسال به لحاظ وزنی نیز ۳۶ درصد بیشتر شد.

وی کشور قزاقستان را مقصد بیشترین کالا‌های صادرات استان عنوان و اضافه کرد: کامپوند پلی اتیلن، پسته فندقی، پلی استایرن، پنیر، تخم مرغ، خوراک آبزیان، سیب درختی، رب گوجه‌فرنگی، لوله‌هاو پروفیل، مفتول آهنی هم عمده کالا‌های صداراتی استان بود.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان