Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی جالوروسی اعتراف کرد که برای شاگردان او گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در مدت اندک باقی مانده تا پایان فصل کار سختی خواهد بود. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رم مقابل اودینزه در استادیو المپیکو، اعتراف کرد که هنوز هم کار مردانش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانیری به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما در نیمه اول بسیار تحت فشار قرار گرفتیم و سعی کردیم که مانع ضدحملات حریف شویم، کاری در نهایت بعد از 6 یا 7 دقیقه تلاش و تقلا موفق به انجامش شدیم. من باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون آنها حتی زمانی که اوضاع بر وفق مراد ما نبود هم تمرکزشان را از دست ندادند. گفته بودم که این بازی بی‌نهایت سخت می‌شود و همینطور هم شد.

فوتبال جهان| رم زودتر از تیم‌های شهر میلان با کونته وارد مذاکره شد

رم با کسب این پیروزی موقتاً به رده چهارم جدول سری A صعود کرد هرچند پس از پیروزی میلان مقابل لاتزیو، جالوروسی دوباره به رده پنجم برگشت.

رانیری درباره شانس رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: تا پایان فصل ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم جنگید چون تمام تیم‌های بالای جدول الان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و توجه به جزئیات کار است که تعیین می‌کند که کدام تیم‌ها سهمیه لیگ قهرمانان می‌گیرند. به نظر من این رقابت‌ تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم اودینزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم اودینزه آ اس رم اودینزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه