Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن لنگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸۰ نفر از معلمان درس تربیت بدنی خراسان شمالی در این جشنواره حضور داشتند و منتخبین به مرحله کشوری که تابستان امسال برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

لنگری با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره توانمند سازی معلمان درس تربیت بدنی است، تصریح کرد: توانمندی معلمان تربیت بدنی خراسان شمالی بالاست و تاکنون در سطح کشور عناوین قابل توجهی داشته‌اند که با افزایش خودباوری قطعاً در جایگاه‌های بالاتری شاهد حضور معلمان باید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی طی برگزاری این جشنواره معلمان تربیت بدنی یک جلسه اجرای درس تربیت بدنی را بر عهده می‌گیرند و داوران جشنواره اجرای معلم را بررسی و آیتم‌های متعددی همچون نحوه آموزش، استفاده از مشارکت دانش آموزان، ایجاد پویایی و نشاط در کلاس، نوع مهارت معلم و آموزش مهارت و ایجاد همخوانی بازی‌ها با شرایط مدرسه و… و. به منظور امتیاز دهی معلمان مد نظر قرار می‌گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکید کرد: پیش از این جشنواره انفرادی برگزار شد و از سال تحصیلی ۹۶ و ۹۷ شرکت در جشنواره در قالب تیم سه نفره با رویکرد درس پژوهی انجام شده است.

لنگری از نکات حائز اهمیت این جشنواره به حضور آموزگاران پایه به عنوان یکی از اعضای تیم سه نفره برای آشنایی آموزگاران پایه با روش اجرای درس تربیت بدنی اشاره کرد.

کد خبر 4590192 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد