Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:46:35 GMT

مددجویان خسارت دیده از سیل حمایت ویژه می شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۹۷۱۷

مددجویان خسارت دیده از سیل حمایت ویژه می شوند

گچساران - ایرنا - معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:حمایت های ویژه ای برای مددجویان خسارت دیده از سیل در این استان پیش بینی شده که بخشی انجام و بقیه در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا،اصغر قلی پور روز یکشنبه در بازدید از مناطق خسارت دیده از سیل در شهرستان باشت اظهار داشت: مددجویان منطقه سخت گذر و دور دست پیچاب و 11 خانوار خسارت دیده از سیل پنج تا 80 میلیون ریال حمایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پرداخت 50 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و توزیع کالاهای ضروری مانند پتو و موکت بخش دیگری از حمایت های انجام شده برای مددجویان خسارت دیده در باشت است.
قلی پور اضافه کرد: 81 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در شهرستان باشت با مشارکت بیمه تجارت نو برای تعمیر خانه و لوازم خانگی پنج تا 70 میلیون ریال کمک هزینه دریافت می کنند.
معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:50 خانوار خسارت دیده جزئی به هرکدام مبلغ پنج میلیون ریال تسهیلات بلاعوض جهت خرید مایحتاج زندگی کمک می شود.
قلی پور ادامه داد: طرح های اشتغالزای آسیب دیده علاوه بر پرداخت خسارت برآورد شده برای پرداخت وامهای اشتغال و تعمیرات جایگاه حمایت خواهند شد.
وی بیان کرد:پرونده 150 مورد تعمیرات ساختمان، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی در دست پیگیری است.
2 هزارخانوار باشتی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
باشت با حدود 22هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج واقع شده است.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمايت مددجويان سيلزده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از وارد آمدن خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان در بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله‌چاله امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیر بخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده‌اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده است، تصریح کرد: در این بارش‌ها ۳۴ رأس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده‌اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تأسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده است، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است.

بارش‌های شدید اواسط فروردین امسال هم ۵۷۷ میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده بود.

کد خبر 750842

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد