Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران ۲ تا ۴ اردیبهشت ۹۸ با حضور دانشجویان خارجی دو دانشگاه برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رامین کردی معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با حضور سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و امور خارجه و مسئولان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دو دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کردی گفت: تعامل نزدیک دو دانشگاه و علاقه‌مندی طرفین برای توسعه همکاری‌ها به ویژه در حوزه بین‌الملل زمینه‌ساز تفاهم برای برگزاری این برنامه به صورت مشترک شده است.

کردی با اشاره به اینکه جلسات مشترکی میان مسئولان و نمایندگان دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در راستای برگزاری هر چه مناسب‌تر جشنواره بین‌الملل برگزار شد، اظهار داشت: برای جشنواره کمیته‌های علمی، هنری و اجرا، روابط عمومی و تبلیغات، مالی و پشتیبانی و تدارکات و تشریفات و تعیین سرپرست آن‌ها، جلسات جداگانه آن‌ها تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت برگزاری این برنامه در سال جاری، جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران طی سه روز و با برپایی غرفه‌های دانشجویان خارجی در حد فاصل دانشکده داروسازی تا دانشکده فنی در پردیس دانشگاه تهران برپا خواهد شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشجویان دارای ملیت مشترک از دو دانشگاه در قالب یک غرفه به نمایش فرهنگ و آداب و رسوم کشور خود و تجربیات تحصیل در ایران می‌پردازند، گفت: همچنین به دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه، معاونت بین‌الملل، پردیس بین‌الملل و کالج بین‌الملل میزی اختصاص خواهد یافت تا به معرفی دستاورد‌های خود بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با حضور معاونان بین‌الملل دو دانشگاه و با افتتاح غرفه‌های نمایشگاهی دوشنبه ۲ اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: در روز دوم که مصادف با ۳ اردیبهشت است شاهد برگزاری جشنواره غذای ملل خواهیم بود.

کردی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به میزبانی آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی خبر داد و گفت: از سفرا، رایزنان و نمایندگان کشور‌های حاضر در تهران، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و امور خارجه و مسئولان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دو دانشگاه برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی رؤسای دو دانشگاه، مجموعه برنامه خوشامدگویی دانشجویان خارجی، اجرای تئاتر به دو زبان فارسی و انگلیسی و اجرای موسیقی زنده را از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی عنوان کرد.

کردی جشنواره بین‌الملل دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران را نمادی از ظرفیت قابل‌توجه آموزش عالی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مراسم فرصتی را برای تفکر در خصوص چگونگی بهره‌مندی از بعد بین‌الملل برای اعتلای آموزش، پژوهش، خدمات تخصصی، نیرو‌های انسانی و ساختار‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه فراهم کند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد