Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:37:58 GMT

تعطیلی4.5ساعته3فرودگاه‌ در روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۰۹۹

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: روز ۲۹ اسفند در راستای مانور هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مدت ۴.۵ ساعت پروازهای باری و مسافری در تهران انجام نمی‌شود. ناطقان: رضا جعفرزاده اظهار داشت: هم‌زمان با روز ارتش در ۱۲۹ فروردین‌ماه، ‌مانور و رزمایش هوایی نیروهای مسلح برگزار می‌شود، در این راستا برنامه‌ریزی شده است، در این روز ‌پروازهای مسافری و باری در ‌‌۳ فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این امر در راستای ارتقاء ایمنی پرواز‌ها انجام می‌شود، افزود: ‌اطلاعیه هوانوردی (نوتم) نیز در این‌باره جهت اطلاع به شرکت‌‌های هواپیمایی صادر شده است.

جعفرزاده اضافه کرد: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند این برنامه را به اطلاع مسافران خود برسانند‌ و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: مسافران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و همچنین  در پروازهای خارجی با اطلاعات پرواز ‌‌فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند. منبع: فارس برچسب ها: تعطیلی ، فرودگاه تهران ، روز ارتش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعطیلی فرودگاه تهران روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان