Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:00:42 GMT

شهردار تهران: درخصوص پروژه ها هیچ کس تضمین شخصی نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۱۰۱

شهردار تهران: درخصوص پروژه ها هیچ کس تضمین شخصی نمی دهد

تهران- ایرنا- شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص ایمنی مترو و پروژه های اجرایی گفت: هیچ کس تضمین شخصی در خصوص پروژه ای که به بهره برداری رسیده نمی دهد چرا که این پروژه های اجرایی پیمانکار، مشاور و تحویل کارگاه دارد و تمامی این اقدامات پس از صورت جلسه به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فروریزش یکی از ایستگاه های مترو اعلام کرد: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دپو بود یکی از هواکش های عمومی دچار مشکل شده بود که ربطی به مترو و محدوده تردد مردم و قطار نداشت اما با توجه به حساسیت این موضوع، خبررسانی درستی انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* در بحران ملی همه به یاری می شتابند
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده گفت: از ساعات اولیه سیل امسال اکیپ های تخصصی شهرداری در مناطق سیل زده حضور یافتند و چون مجوز حضور را به دلیل تعطیلات نداشتیم و این لایحه امروز داده شد تا بتوانیم مجوز شورا را در این خصوص داشته باشیم.
وی ادامه داد: در بحران های ملی همه دست بکار می شوند و ما براساس دستور هیات وزیران و وزیر کشور در منطقه دشت آزادگان حضور داریم و تاکنون کمک های فنی و مالی و مردمی را انجام دادیم.
به گفته حناچی، هر 2 کمک مالی و لجستیکی به مناطق سیل زده خواهیم داشت البته سقف این رقم را شورا مشخص می کند.
وی افزود: ما پیشنهاد رقم ریالی ندادیم و امروز فقط اجازه ارسال کمک را از شورا اخذ کردیم.

* پرداخت طلب پیمانکاران در حال انجام است
شهردار تهران همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تجمع امروز مقابل ساختمان شورای شهر نیز گفت: این افراد معتقدند این نوع تاکسی ها ماشین های عمومی است و نباید هزینه طرح ترافیک بپردازند که البته این موضوع مصوبه قبلی شورا بوده است و باید بررسی شود.
وی تاکید کرد که دیگر شاهد تجمع پیمانکاران نیستیم.
حناچی خاطرنشان کرد: این بدین معنی نیست که بدهی نداشته باشیم اما بخش قابل توجهی از بدهی ها پرداخت شده و امیدواریم بقیه بدهی ها پرداخت شود.

تهرام/9343//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری