Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@18:58:39 GMT

شاهد تکرار رفتار ناشایست با خبرنگاران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۱۰۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در صد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری اظهار داشت: در شورای شهر پیشین مطلبی تحت عنوان "خبرنگار، خبرنگار است" نوشته بودم و مناسبت آن هم برخورد نامناسب با یکی از خبرنگاران شورای شهر بود.

 عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه شاهد تکرار این رفتار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از خبرنگاران باسابقه و خوشنام گزارشی در خصوص ریزش مترو در خط ۶ منتشر کرده و این گزارش از باب نگرانی بوده است. اگر این گزارش به هر دلیل مورد تایید مدیران شهری نبوده می‌توانند آن را تکذیب کنند اما متاسفانه حوزه ذیربط از لفظ ناشایست استفاده کرده است. اینگونه صحبت کردن در هیچ دوره ای ادبیات رایج مدیران شهری با خبرنگاران نبوده است.

 وی افزود: بنابراین لازم است شرایطی ایجاد شود که از این خبرنگار عذرخواهی شود.

 مسجدجامعی در خصوص تعدیل نیرو در همشهری هم گفت: اگر هم نیاز به تعدیل نیرو بوده، نحوه انجام آن شایسته نبود. من در این باره با شهردار تهران هم صحبت کرده‌ام و امیدوارم به نحو مقتضی به این قضیه پرداخته شود.

 وی همچنین از ستاد مدیریت بحران تهران تشکر کرد و گفت: اگر بارندگی در تهران باعث فاجعه نشد به خاطر فعالیت ستاد بحران و آقای صادقی، مدیریت این ستاد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران مترو مدیریت بحران جلسه علنی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناجی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دهه کرامت اظهار کرد: سال‌های گذشته ستاد دهه کرامت با مسؤولیت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می‌شده و دو سالی است که با ابلاغ وزارت کشور و شورای هماهنگی مرکز، مسؤولیت تشکیل ستاد دهه کرامت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که دبیر آن ستاد کانون‌های مساجد است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌هایی برای دستگاه‌ها تدوین شده است و دستورالعمل‌های دریافتی از تهران نیز بومی‌سازی و استانی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

ناجی با بیان اینکه هر اداره کل در شهرستان، زیر مجموعه‌ای دارد، گفت: مسوول تشکیل ستاد دهه کرامت شهرستان‌ها، مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و دبیری ستاد در برخی شهرستان‌هایی که ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را ندارند با اداره ارشاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت هیئات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج و مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه است به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6092856

دیگر خبرها

  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی