Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد-ايرنا- مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالي گفت: سيلاب اخير حدود 83 ميليارد ريال به تاسيسات آب اين شرکت در شهرهاي مختلف استان خسارت وارد کرده است.

غلامحسين ساقي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بيشترين خسارت هاي سيل به تاسيسات آب، از شهرستان هاي راز و جرگلان و مانه و سملقان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه خسارت ايجاد شده در تاسيسات آب، مشکلي در تامين آب در شهرهاي استان ايجاد نکرده است در باره تامين آب شهر بجنورد از سد شيرين دره گفت: مشکل سد شيرين دره با برداشت آب از سطح سد، حل شده است و مردم بجنورد نگراني از قطع شدن آب نداشته باشند.
وي با بيان اينکه اين شرکت در اقدامي ابتکاري، با اجراي خطوط انتقال، از تاج سد، آب باکيفيت بالا برداشت مي کند، تصريح کرد: آب سد شيرين دره با دبي بسيار بالا وارد مدار شهر بجنورد مي شود.
بر اساس اين گزارش، شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالي 200 هزار مشترک آب دارد.
* خسارت 30 ميليارد ريالي به فاضلاب بجنورد
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به خسارت هاي سيل به فاضلاب افزود: شبکه فاضلاب شهر بجنورد هم در بارندگي و آبگرفتگي چند روز پيش 30 ميليارد ريال خسارت ديده است.
وي اظهار داشت: يکي از مشکلات در زمان بارندگي ها اين است که برخي شهروندان و البته بعضا شهرداري، دريچه هاي فاضلاب را باز مي کنند و اين امر سبب ورود سيلاب به شبکه فاضلاب مي شود.
ساقي گفت: باز شدن دريچه ها سبب ورود گل و لاي سيلاب به شبکه فاضلاب مي شود و اکنون بيش از 90 درصد از شبکه ها در بجنورد نياز به شست و شو پيدا کرده است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالي اظهار داشت: سيلاب در مجموع حدود 113 ميليارد ريال به تاسيسات آب و فاضلاب اين استان خسارت وارد کرده است.
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالي حدود 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.
7185/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد