Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمع آوری قصابی‌های سیار دشتروم بویراحمد واقع در جاده یاسوج-بابامیدان در دو سال اخیر به یک پای ثابت برخی نشست‌های مدیران کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در دو سال اخیر ساماندهی قصابی‌ها و کشتارگاه‌های غیر مجاز مستقر در کنار جاده‌های اصلی این استان از جمله تنگاری دشتروم بویراحمد و دارشاهی دنا در دستور کار مسئولان و متولیان امر قرار گرفته هرچند تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان افزایش نمی‌یابدتوقف عرضه گوشت تنظیم بازاری به حذف رانت و دلالی کمک می‌کندفروش گوشت حیوانات کم‌یاب به مشتریان خاص + تصاویر

جالب اینجاست که مسئولان استانی تنها تعطیلی این قصابی‌ها را به عنوان مهمترین و تنهاترین سناریو پیگیری می‌کنند در حالی برخی از خانواده‌ها از این طریق امرار و معاش می‌کنند و با تعطیلی این قصابی‌های سیار بر خیل عظیم بیکاران در این دیار اضافه می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ضابط قضایی پایش را در یک کفش کرده که باید این قصابی‌ها جمع آوری شود در حالی می‌توانند با یک تصمیم عادلانه و منطقی با ساماندهی آن‌ها مانع از تعطیلی و در مجموعه شناسنامه دارد کردن آنها باشند.

عبدالله بهمنش مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد این را گفته که به دلیل ترس از برخورد فیزیکی، شبانه به سراغ قصابی‌های مستقر در کنار جاده‌های اصلی استان می‌رود و آنان را پلمپ می‌کند.

وی می‌گوید: برخی از این واحدهای صنفی را پلمپ کردیم ولی بعد از چند روز پلمپ را شکستند و مجدد ادامه فعالیت دادند.

بدون شک با ساماندهی این قصابی‌ها به جای تعطیلی، می‌توان به تنظیم بازار کمک کرد و با شناسنامه دار کردن این افراد برای ادامه فعالیت و جلوگیری از انحراف و استقرار دامپزشکی سیار شاهد رونق تولید و توسعه دامپروری به صورت سنتی و صنعتی هستیم.

انتهای پیام/ن

 

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون «ساماندهی بازار زمین» التهابات در بخش مسکن کاهش می‌یابد
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم