Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@09:28:15 GMT

مرگ مشکوک زن جوان در مطب زیبایی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۵۴۰

مرگ مشکوک زن جوان در مطب زیبایی

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفهای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 23:34 شب گذشته ماموران کلانتری 101 تجریش طی تماس با سامانه 110 از فوت زن جوانی باخبر شدند که برای انجام تخلیه چربیهای اضافه خود به یک مطب زیبایی و پوست مراجعه کرده بود.

وی ادامه داد: مسئول این کلینیک زیبایی آقایی 50 ساله بود که سریعا با رسیدن ماموران به مطب، به آنها گفت: امروز خانمی 43 ساله برای تخلیه چربیهای خود به این کلینیک مراجعه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بار ساعت یازده صبح بود که این عمل روی او انجام شد و بار دوم قرار بود ساعت پنج بعدازظهر نیز عمل انجام شود. قبل از عمل اول به بیمار دو آمپول تزریق شد که قبل از عمل دوم قصد تزریق آمپول را داشتیم که ناگهان علائم حیاتی این خانم قطع و مشخص شد خانم جوان فوت کرده است. ما احتمال می دهیم این خانم به دلیل تزریق دو آمپول مذکور تزریق شده علائم حیاتیاش را از دست داده و فوت کرده باشد.

موقوفهای تصریح کرد: در ادامه با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستورات لازم در محل توسط عوامل انتظامی اجرا شد و پزشک معالج این خانم نیز شب گذشته در کلانتری بازداشت بوده است که تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیر نظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 6097521

دیگر خبرها

  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید