Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:33:57 GMT

تامین بیش از ۲۰۰۰۰متر مربع فرش برای مناطق سیل زده کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۶۰۲

تامین بیش از ۲۰۰۰۰متر مربع فرش برای مناطق سیل زده کشور

رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل گفت: با همکاری شهرهای کاشان و آران و بیدگل بیش از ۲۰۰۰۰متر مربع فرش برای مناطق سیل زده جمع آوری و ارسال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در مراسمی که شامگاه  شنبه با حضور امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در کاشان، فرمانداران شهرهای کاشان و آران و بیدگل، در دفتر امام‌جمعه کاشان برگزار شد حسن اسماعیلی- رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل به نمایندگی از آیت‌الله نمازی- امام‌جمعه کاشان و مسئولان دو شهرستان مسئول پیگیری تأمین بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع فرش برای ارسال به مناطق سیل زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل در این خصوص به خبرنگار ایسنا، گفت: به جهت صنعتی بودن شهرهای کاشان و آران و بیدگل پیگیر برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری و ارسال حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع فرش برای مناطق زلزله‌زده هستیم.

حسن اسماعیلی به فعالیت کمیته امداد در طول روزهای پس از سیل پرداخت و اظهار کرد: در روزهای اولیه سیل با کمک مردم و خیران شهرستان بیش از ۱ میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان ارسال کردیم که شامل ۱۳۰ میلیون ریال کمک نقدی مردم و خیران آران و بیدگل و حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی از قبیل لباس، وسایل منزل، پتو و مواد غذایی بوده است.

وی ادامه داد: در این حوادث از طرف مردم و خیران کاشان بیش از ۱ میلیارد و دویست میلیون ریال و شهر راوند بیش از ۲۵۰ میلیون ریال به مردم سیل‌زده کمک شد. با همکاری واحدهای صنعتی تولید فرش شهرهای کاشان و آران و بیدگل بیش از ۲۰۰۰۰مترمربع فرش برای مناطق سیل‌زده جمع‌آوری و ارسال خواهیم کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی یک جایگاه والا و بالایی است، چرا که کارگران یکی از بازوان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جامعه کارگری، افزود: جامعه کارگری نقش موثری در حوزه اقتصادی کشور دارد و در سال‌های اخیر نیز شعارهای سال به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و این مهم نشان از نقش مهم اقتصاد و کارگران است‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخی کم‌توجهی‌ها به جامعه کارگری ابراز داشت: این کمبودها به این دلیل است که هنوز سختی کار کارگران برای برخی افراد به اثبات نرسیده است در حالی که کارگران نبض حوزه اقتصاد محسوب می‌شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که دغدغه‌ای از دغدغه‌ کارگران کاهش دهیم و از این رو باید کارگران شهرستان کاشان در حوزه شغلی خود به یک امنیت شغلی برسند و استرس از دست دادن شغل خود را نداشته باشند و با آرامش خاطر در حیطه شغلی خود انجام وظیفه کنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه لازم است کارگران در حوزه‌های مختلف از یک امکانات رفاهی در حد استانداردهای متعارف برخوردار باشند، تصریح کرد: وجود نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی باسابقه در حوزه قوه مقننه را باید غنیمت شمرد و از ظرفیت وی استفاده کرد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل