Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علی‌محمد عبدلی معاون مرکز تحقیقات ناباروری یزد با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی و جشنواره دانشجویی علوم تولید مثل یزد، بیان داشت: تاکنون 360 مقاله تخصصی و فوق تخصصی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که در نهایت 16 مقاله به عنوان مقاله برگزیده انتخاب و ضمن ارائه این مقالات، در آیین اختتامیه کنگره از آن ها به نحو شایسته ای تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی علوم تولید مثل یزد در ادامه با اشاره به حضور دانشجویان، دانشمندان و کارشناسان برجسته ایران و جهان در این کنگره، اظهار داشت:  در این کنگره علمی 12 اندیشمند و استاد علوم تولید مثل از کشورهای نیوزلند، چین، آلمان، عمان، ایتالیا، انگلیس، استرالیا، قزاقستان و عراق حضور دارند.

عبدلی زمان برگزاری این کنگره را 30 فروردین عنوان کرد و افزود: در حضور بیش از 500 شرکت کننده این کنگره، ضمن برگزاری 5 کارگاه تخصصی، از 4 نفر پیشکسوت علوم تولید مثل ایران تقدیر و از چند پروژه قوی در حوزه طب تولید مثل رونمایی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز