Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد، با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد، روسای مناطق، مدیران دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل یزد و تاسیسات و سازه‌های آبی شرکت و اعضای این کمیته در شرکت آب منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت بارندگی‌های استان با توجه  به پیش‌بینی سازمان باروری ابرها ارائه و میزان بارندگی‌ها به تفکیک در هر شهرستان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین  وضعیت سیل بندهای شهرستان‌های یزد و مهریز بررسی شد و نیروهای گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در طی چند روز آینده، موظف به آزاد‌سازی مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها شدند.

استفاده از توان حداکثری نیروها جهت رفع مشکلات سیل بندهای استان از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

همچنین تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های حوزه‌های حفاظت و بهره‌برداری شرکت لغو و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد به حالت آماده باش در آمدند. 

گفتنی است این جلسه پیرو جلسه دیروز مدیریت بحران استان در استانداری یزد و با توجه به ورود سیستم بارشی از اوایل هفته آینده و احتمال وقوع سیلاب تشکیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل باران سیل یزد بارندگی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها