Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:32:49 GMT

هدف من ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۷۱۵

هدف من ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه است

شرکت کننده در رشته قرائت از ایران درباره اهدافش برای آینده گفت: خوشحال می‌شوم که رتبه نخست را در رشته قرائت کسب کنم اما هدف من فقط کسب رتیه نیست بلکه در صدد هستم که قرائت‌های بهتری ارئه بدهم و پس از آن ترویج مفاهیم قرآنی را در جامعه دنبال کنم.

مهدی غلام‌نژاد شرکت کننده این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن از ایران در رشته "قرائت" بخش بزرگسالان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که سطح مسابقات از کیفیت خوبی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود اظهار کرد: امیدوارم به عنوان نماینده هشتاد میلیون ایرانی بتوانم رتبه برتر را در رشته قرائت کسب کنم و باعث افتخار کشورم در عرصه فعالیت‌های قرآنی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان از کشورهای عراق، مالزی و اندونزی در این بخش از رقابت‌ها حضور داشتند که همگی قرائت‌های خوبی را ارائه دادند. بنده چون شب قبل از اجرای قرائت استرس زیادی داشتم بر همین اساس در ابتدا کمی استرس بر من چیره شد اما خوشبختانه توانستم قرائت خوبی را ارائه بدهم. سعی کردم از تجربیات چهار دوره قبل در اجرای مسابقات بهره ببرم و قرائت خوبی را ارائه بدهم.

این قاری قرآن یادآور شد: سابقه شرکت در مسابقات کویت را داشته‌ام که در آنجا نفر دوم مسابقات شدم، همچنین در روسیه مقام دوم، در ترکیه مقام چهارم و در دانشجویان جهان اسلام مقام اول را کسب کردم. سعی دارم تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان شرکت کننده در این بخش از رقابت‌ها قرار بدهم تا آنها راحت‌تر بتوانند در عرصه فعالیت‌های قرآن رشد داشته و به پیشرفت برسند.

غلام نژاد در ادامه از اهداف خود در آینده سخن و گفت و تاکید کرد: خوشحال می‌شوم که مقام اول قرائت را کسب کنم. اما هدف من فقط کسب رتبه و اکتفا به این موضوع نیست بلکه قاری باید از این به بعد تلاش کند و بر استرس خود حاکم شده و قرائت‌های بهتری را ارائه بدهد. همچنین در تلاش هستم که فقط به صوت و لحن نپردازم بلکه در صدد ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در کشور هشتم از این طریق اهداف متعالی قرآن در جامعه ساری و جاری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاری قرآن مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی