Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد یزدانیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) منطقه سیستان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:گروهی در جهت عزیمت به بالای قله کوه قدم برمی‌داشتند، در میان راه به چشمه ای گوارا رسیدند و به همه افراد ظرف های دربسته ای دادند که آنها را پر کرده و با خود به بالای قله ی کوه ببرند تا در آنجا تمامی آبها در یک مخزن جمع آوری شده و چند روزی که در آنجا هستند از نظر ذخیره آبی دچار بحران و مشکلات نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عده ای این مسئله را جدی گرفتند و ظرف های خود را پر کردند و راه خود را ادامه دادند ولی در این میان عده ای اظهار ناتوانی کردند، عده ای دیگر احساس لزوم نکردند و فقط به اندازه جرعه ی آبی در میانه راه آب برای خود برداشتند، و عده بسیاری هم وقتی متوجه عزیمت جمعیت به سمت قله شدند و احساس کردند تحت نظاره مسئول گروه نیستند به قصد صرفا نمایش ظرف های آب خود را به آب زدند و خالی بستند و احساس کردند که زرنگی بخرج داده اند.  
حجت الاسلام یزدانیان با اشاره به این نکته که به گمان این افراد که  می‌پنداشتند که دیگران آب برداشته اند و به اندازه کافی آب هست، هر چه بالاتر می‌رفتند حاملان مخازن آب بیشتر خسته می شدند و کسانی که آبی نداشتند تظاهر می کردند به خستگی بیشتر! در دل خود خوش بودند به زرنگی خود ! ادامه داد: زمانی که به مقصد رسیدند ، آن چند نفر محدود حاملان آب با اشتیاق ظرف های خود را خالی کردند، نوبت دیگران شد ولی تعجب بسیار تلخی نگاه ها را به هم گره زد چون ظرفهای آب همه خالی بود و کسی ظرفی نزدیک نیاورد و مخزن همچنان خالی ماند و این چند ظرف آب هم نیازی را رفع نکرد، چون بیشتر جمعیت همین فکر را کرده بودند که دیگران زحمت آب را می کشند و خودشان لازم نیست آب حمل کنند و برملا شد که اینها تنها تظاهر به حمل آب می کردند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) سیستان بیان کرد: حال در گام دوم دهه پنجم و در شروع سال نو اگر همچنان بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را صرفا بخوانیم و بشنویم و هر کس به شخصه با توجه به سهم خود قدمی در این عرصه برندارد قطعا ما به اهداف عالیه و آرمانیه خود نخواهیم رسید .
این مسئول تصریح کرد: اینکه به این باور نرسیم که من; بله شخص خود من; نسبت به رساندن این نظام انقلابی اسلامی در جهت پیشبرد به سمت اهداف عالیه بر مبنای منشور راهبردی گام دوم و راهبرد کلی شعار سال نقش موثر دارم، قطعا ما نمی‌توانیم طعم شیرین رسیدن به قله های عزت و پیشرفت را بچشیم .
وی با تاکید بر این مطلب که تا به این باور نرسیم که به عمل کار برآید به سخن دانی نیست، همچنان باید فقط باید وصف العیش سر کنیم و نخواهیم توانست طعم شیرینش را بچشیم افزود: از همان آغازین روز خلقت که حضرت آدم علیه السلام دچار جنگ روانی شیطان میان خوردن و یا نخوردن میوه ممنوعه شد و دچار طمع جاودانه شدن شده بود ، کلمه جنگ برای آدمیزاد معنا مفهوم خود را پیدا کرد و اولین قربانی خود را گرفت آن هم توسط دشمن نفوذی و درونی یعنی برادر !   یزدانیان اظهار داشت: پس جنگ همزاد انسان است و تجربه و تاریخ گواه این است که هرجا که دو جریان حق و باطل به هم می‌رسند جنگ رخ می دهد و هیچ گاه امکان پذیر نیست که با آرامش از کنار هم بگذرند، زیرا ذات باطل همراه طمع ورزیدن و بحق خود قانع نبودن و برتری جویی و سلطه طلبی و ظلم است .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر(ع) ادامه داد: جنگ هم از گذشته تا زمان حاضر در انواع مختلفی جلوه کرده است، از زمینی و هوایی و دریایی گرفته تا آب، غذا، روانی و اقتصادی و ...هر چند همیشه عده ای بوده اند که خود را به نادانی می زنند و چون توانایی ایستادگی را ندارند و عادت به آسایش و راحت طلبی کرده اند مدام می گویند که چرا ما با دیگران سر جنگ داشته باشیم ?چرا اینقدر واژه دشمن را استفاده می کنید ? اما برای کسانی که عاقلانه و عالمانه نگاه می کنند مخصوصا با مطالعه و بررسی تاریخ متوجه مبارزه و جنگ حق و باطل در طول تاریخ خواهند شد که لحظه ای هم سازش امکان پذیر نبوده است .   این مسئول گفت: در آستانه ورود سال جدید که همراه شد با منشور راهبردی گام دوم و در آغازین روز سال جدید که مسیر را مبرهن و روشن شد با شعار سال رونق تولید; دستور کار مجاهدان و انقلابیون معلوم شد و هر آنکه امروز مدعی انقلابی گری است لحظه ای سکون و آرامش برایش ننگ خواهد بود .
یزدانیان با تاکید بر این مطلب که اینکه بنشینیم و راضی شویم به سخنان زیبا و حماسی صرف ، قطعا کام ما شیرین نخواهد شد، بیان کرد: اینکه فقط روحیه انقلابی خود را صرفا در جهت مطالبه گری از قوای مجریه و مقننه خلاصه کنیم و خود گامی در این مسیر برنداریم قطعا پیشرفت چشم گیری نخواهیم داشت .
وی در پایان با اشاره به این مطلب که اینکه فقط خود را راضی کنیم با مطالبه گری کافی نیست، امروز باید هر کس با توجه به من شخصی خود در این جهت قدم بردارد،کفه دیگر رونق تولید، حمایت از خرید کالای ایرانی است و تا تولیدات ملی مورد حمایت مردم قرار نگیرد رشد و رونق تولید مطلوب، امکان پذیر نیست، پس بیاییم به نوبه خود به وظیفه شخصی خود عمل کنیم و به موازات آن از مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط غافل نمانیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی جمعه شب تراکتور مقابل ذوب‌آهن که با برتری این تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور با کامنتی در صفحه رسمی این باشگاه جنجال زیادی را متوجه خود دید.

او در این کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است. این کامنت به سرعت در صفحات پرسپولیسی دست به دست شد و خشم هواداران این تیم را به دنبال داشت.

خبرنگار ما در همین خصوص گفتگویی را با رضا کرمانشاهی انجام داده و در یک گفتگوی چالشی نظرات او را جویا شده است.

این مصاحبه را بخوانید:

شب گذشته بعد از بازی کامنتی از شما در صفحه رسمی تراکتور بود که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

به نکته خوبی اشاره کردید، صفحه رسمی تراکتور. این صفحه متعلق به باشگاه و هواداران تراکتور است و ما بعد از هر برد یا باخت، نظراتمان را آنجا می‌نویسیم. اگر برده باشیم خوشحالی می‌کنیم و اگر ببازیم هم نظرمان را می‌نویسیم و این فضای مربوط به تیم خودمان است.

به هر حال کامنت شما در یک فضای عمومی بوده که هرکسی می‌تواند بخواند.

فضای عمومی متعلق به باشگاه خودمان. شما می‌دانید که پرسپولیس رقیب ما در جام حذفی بود. یعنی ما به عنوان یک تیم، پرسپولیس و سپاهان را رقیب خودمان می‌دانستیم. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم، من دوست دارم تراکتور قهرمان شود و طبیعتا از حذف تیمهای مدعی دیگر خوشحال می‌شوم.

یعنی اگر سپاهان می‌باخت، هم همین کامنت را می‌نوشتید.

صددرصد چون سپاهان هم رقیب ماست. آنجا صفحه رسمی خودمان است و من که نیامدم در صفحه رسمی یک باشگاه دیگر چیزی بنویسم یا استوری کنم. این که نباید به کسی بر بخورد. ما هم ممکن است ببازیم و به ما تیکه بیاندازند، مگر ما باید به آنها توهین کنیم؟ این چه رسمی است در فوتبال ایران است که کسی جرئت ندارد برای کسی کری بخواند، لذت فوتبال به کری است. اصلا قبل از بازی همه می‌ترسند کری بخوانند.

خُب چرا مرحله قبلی استقلال مقابل مس رفسنجان شکست خورد، همچین کامنتی ننوشتید؟

چون ما آن روز بازی نداشتیم و بازی ما لغو شده بود.

گفتید کری باید قبل از بازی باشد، الان تیمتان با استقلال بازی دارد، چرا کری نمی‌خوانید؟

ما قطعا هدفمان کسب سه امتیاز در آن بازی است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم استقلال را ببریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

این که کری که نبود.

کری را که شب قبل از بازی حتما می‌خوانم نه الان یک هفته مانده (با خنده).

در مورد بازی دیروز چه نظری دارید؟

از هواداران و همچنین کادر مربیگری جدید و بازیکنان تشکر می‍‌کنم که بیشترین زحمت ممکن را کشیدند و توانستند این برد را کسب کنند. جام حذفی جام شگفتی است و همانطور که دیدید آلومینیوم روز گذشته شگفتی آفرید و فوتبال لذتش به همین است. اما من بازهم تاکید می‌کنم که من در صفحه رسمی خودمان بین چندهزار پیام، یک کامنت نوشتم.

مسئله این است که شما در گذشته یک داور حرفه‌ای بودید. اینکه از شکست یک تیم بیشتر از پیروزی تیم خودتان خوشحال شوید، ممکن است این را به ذهن متبادر کند که در زمان داوری هم جهت‌گیری داشتید.

نه اصلا اینطور نیست. من آن موقع داور فوتبال بودم و الان مدیر باشگاه تراکتور هستم و باید نسبت به این تعصب داشته باشم و اصلا این دو موضوع جداست. این که من یک زمانی داور بودم که نباید به چشم قضاوت‌کننده نگاه کنند. من الان مدیر یک باشگاه هستم.

قبل از اینکه مدیر شوید هم کارشناس داوری بودید.

آنجا هم بی طرف بودم و چیزی که می‌دیدم را می‌گفتم. ببینید اصلا مسئله این است که در آن زمان هم به ما اتهام می‌زدند که پرسپولیسی هستی و استقلالی هستی، حالا می‌گویند ضد پرسپولیس هستی! فکر می‌کنم این طبیعت فوتبال ایران باشد که همه مجبورند حتی وقتی در یک باشگاه مشغول به فعالیت شدند، نظرات واقعی خودشان را نمی‌نویسند.

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم