Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی هشتمین جایزه ادبی یوسف و تجلیل از هنرمندان فعال در عرصه دفاع مقدس در سالن جلسات حوزه هنری ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمدرضا شرف بیانی»، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، صبح امروز (25 فروردین) در این مراسم، اظهار کرد: این برنامه در ایام شهادت مرتضی آوینی و مصادف با هفته هنر انقلاب اسلامی با مشارکت حوزه هنری استان ایلام به‌منظور تجلیل از هنرمندان استان برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه قدردانی نسبت به عزیزان هنرمند استان را وظیفه خود می‌دانیم، تصریح کرد: برگزاری این برنامه به‌منظور تجلیل از هنرمندان انقلابی در راستای وظایف این نهاد به‌منظور نشر ادبیات دفاع مقدس در جامعه امروزی است.

 

شرف بیانی، یادآور شد: برنامه اختتامیه هشتمین جایزه ادبی یوسف در کشور برگزارشده و برگزیدگان آن نیز مورد تجلیل قرار گرفتند و این مراسم به‌منظور تحلیل از هنرمندان برگزیده استانی که آثار خود را به دبیرخانه استانی ارسال کرده‌اند برگزارشده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، بابیان اینکه درمجموع ۴۸ اثر داستان کوتاه شامل سی یک اثر در بخش اصلی و ۱۷ اثر در بخش ویژه جشنواره ارسال‌شده بود، افزود: اعتقادداریم که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باید ید واحده باشند که در این صورت به‌طورقطع می‌توان تاثیر گذار بود.

 

وی، با تأکید بر اینکه به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در دو سال گذشته ۷۰ عنوان کتاب با موضوعات دفاع مقدس استان چاپ و منتشرشده است، گفت: سال گذشته نیز هشت کتاب صوتی با همکاری صداوسیما در حوزه دفاع مقدس در استان ایلام تولیدشده است.

 

شرف بیانی، تصریح کرد: در بحث موزه دفاع مقدس استان ایلام که باید در چند سال پیش در استان ایلام به‌عنوان پیشگام دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسید امروز این اتفاق مهم و فرهنگی در آستانه روی دادن است، ما تلاش می‌کنیم که امکانات خود را در اختیار نهادهای دیگر برای تولید محتوایی در حوزه دفاع مقدس قرار می‌دهیم.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، ابراز کرد: تجمیع امکانات نهادهای مختلف فرهنگی و هنری در راستای تولید آثار فاخر می‌تواند به غنا و کیفیت آثار تولیدی بیافزاید و ما آمادگی کامل برای در اختیار قرار دادن امکانات برای هنرمندان استان ایلام راداریم.

 

گفتنی است، بر اساس بیانیه هیئت‌داوران هشتمین جشنواره استانی جایزه ادبی یوسف در ایلام مقام اول و دوم نداشت و خانم افرا سرنایه مقام سوم این جشنواره را کسب کرد و در ادامه نیز از هشت نفر از هنرمندان عرصه دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

 

این مراسم به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام و حوزه هنری استان ایلام به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن خسارت سیل سیل سیل خوزستان سپاه نماز جمعه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبرگزاری شبستان یوسف هنر انقلاب اسلامی امکانات دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد