Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بهاباد گفت: به همت بسیجیان و گروه‌های جهادی و شهرداری و مدیریت بحران، تمامی مسیرهای سیل و آبراه‌ها و پل‌ها ورودخانه‌ها شناسائی و لای‌روبی، بازسازی و خاک‌برداری شد. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، محمدمهدی خانی‌زاده در جریان بازدید از پل ورودی شهر و بیان خسته نباشید به بسیجیان گروه جهادی، در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد اظهار داشت: احتمال وقوع سیل در شهرستان وجود دارد و از شهروندان در این مواقع انتظار می‌رود خونسردی خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهاباد تصریح کرد‌: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای ستاد بحران و با همکاری گروه‌های جهادی از گردان بیت المقدس و گردان امام حسین و شهرداری و اداره راه وحمل و تقل جاده‌ای کلیه مسیرها باز گشائی می‌شود و مشکلی برای شهروندان پیش نمی‌آید.

برخی از مدارس شهرستان‌های یزد امروز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل استیزد| مردم بهاباد اخبار سیل را تنها از خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما دریافت کنندنیروهای گشت آب منطقه‌ای یزد موظف به آزاد‌سازی مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها شدند

خانی‌زاده افزود‌: در راستای تقویت بند‌های خاکی شهرستان درجلوگیری از ورود سیلاب  احداث بند انحرافی اضطراری در مسیر سیلاب از بند محمداباد به بند بهاباد انجام شد.

وی با تاکید بر ضرورت وجود آمادگی کامل در نیروهای مختلف برای کنترل سیل احتمالی تصریح کرد‌: با همکاری شورای هماهنگی  مدیریت بحران شهرستان آبروها و دهانه پل‌ها‌ی محورهای شهرستان تقویت شدند.

انتهای پیام/ن

R41376/P/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها