Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@07:13:07 GMT

سفیدی که سپیدبختی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۱۰۷

به گزارش پارس نیوز، 

در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در رشت به مصاف سپیدرود رشت رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود سپیدرود به اتمام رسید.

با توجه به اینکه پیراهن اول هر 2 تیم قرمز بود، در این دیدار تیم تراکتورسازی به دلیل مهمان بودن پیراهن دوم خود که سفید بود را بر تن کرده و در نهایت نیز نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای پنجمین بار در طول فصل بود که تراکتورسازی با پیراهن سفید به میدان رفته بود و از قضا در هیچ یک از این 5 بازی تیم تراکتورسازی به برتری دست نیافته است.

تراکتورسازی در تهران برابر پرسپولیس، در مشهد مقابل پدیده، در مصاف با نساجی در قائم شهر و در تهران مقابل سایپا با پیراهن دوم خود که سفید است، به میدان رفته و هر 4 بازی به تساوی رسیده بود.

سرخپوشان در رشت هم با سپیدرود با لباس دوم خود به میدان رفتند که در نهایت شکست 3 بر 1 را متحمل شدند.

از 49 امتیاز کسب کرده تنها 4 امتیاز تراکتورسازان با پیراهن سفید بوده و به نظر می‌رسد این رنگ در این فصل برای تراکتورسازی خوش یمن نبوده است.

تراکتورسازی تا پایان فصل 2 بازی خارج از خانه دارد که در اصفهان مقابل ذوب‌آهن برای پوشیدن پیراهن اول خود که قرمز است مشکلی نخواهد داشت، اما در هفته پایانی تراکتورسازی در اهواز به مصاف فولاد خوزستانی می رود که این تیم هم قرمزپوش است و تراکتورسازان باید در این دیدار با پیراهن دوم خود به میدان روند.

با توجه به اینکه رنگ دوم پیراهن‌های تیم‌ها قابل تغییر است و حتی تیم تراکتورسازی سابقه پوشیدن پیراهن به رنگ مشکی را داشته است، احتمال دارد در بازی آخر تراکتورسازان از خیر پیراهن سفید رنگ خود گذشته و پیراهنی با رنگ جدیدی را بر تن نمایند.

نتایج تیم تراکتورسازی با پیراهن سفید:

پرسپولیس تهران صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

پدیده مشهد صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

نساجی قائم شهر 1 - تراکتورسازی تبریز 1 

سایپای کرج صفر - تراکتورسازی تبریز صفر 

سپیدرود رشت 3 - تراکتورسازی تبریز 1

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی تبریز بازی مشهد نساجی سایپا یمن اصفهان فولاد اصفهان تراکتورسازی تبریز سایپا لیگ برتر فوتبال کشور نساجی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: خیلی ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می کوبند زیرا منافعشان در واردات خلاصه می شود اما من به شخصه در مقابل روزنه های رانت خواهم ایستاد.

وی تاکید کرد: مخالف واردات تراکتور نیستیم چرا که ما آنقدر در تولیدات تراکتور توانمند شده ایم و قدرت داریم و بهترین تراکتور دنیا را تولید می کنیم که از واردات نمی ترسیم و کسی توان رقابت در فضای تراکتورسازی ایران را ندارد.

وی افزود: با استعدادی که در تراکتورسازی و توانمندی هایی که در کارگران و مدیرانش سراغ دارم هیچ کس نمی تواند با آنها رقابت کند و من به این موضوع واقف هستم و روی این اصل حساب باز کرده ام.

علی‌آبادی اضافه کرد: وقتی تراکتورهای ایرانی بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تحویل دهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را دارد، چرا باید به فکر واردات باشیم؟

وی گفت: در این تفکر حتما روزنه ای برای رانت وجود دارد که به شخصه شناسایی و جلوی آن را خواهم گرفت.

این مقام ارشد کشور در حوزه صنعت با بیان اینکه تراکتورسازی وزنه ارزآوری برای کشور به شمار می رود و نیاز داخلی به این محصول استراتژیک را نیز تامین می کند، اظهار کرد: تراکتورسازی مورد حمایت وزارت صمت در حوزه های تولید و صادرات و ارز بوده و خواهد بود .

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی نیز گفت : از محل صادرات گروه تراکتورسازی سال گذشته ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است.

مصطفی وحیدزاده اضافه کرد : وزارت صمت و زیر مجموعه های آن در مباحث ارزی بیشترین همراهی را با تراکتورسازی دارند اما متاسفانه نامه های ما در بروکراسی هایی بنام بانک مرکزی خاک می خورند و این گروه نمی تواند از ارزی که حاصل کرده بهره مند شود.

دیگر خبرها

  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است