Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم استان شریک درد و رنج هموطنان سیل‌زده هستند و تا زمان حل مشکلات، در کنار آنها خواهند بود.

‌به گزارش ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در پایان سفر به استان ایلام، با اشاره به خسارات سیل در چند استان کشور، اظهار کرد: با حضور مردم و نهادهای مدنی در کنار سازمان‌های دولتی مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به عنوان معین استان ایلام در بحث استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی، گفت: موکب‌های حسینی استان از یک هفته قبل در مناطق سیل‌زده این استان مستقر شده‌اند و علاوه بر توزیع روزانه ۷۵۰۰ وعده غذایی، به تأمین مایحتاج عمومی مردم در این مناطق نیز کمک می‌کنند.

پورمحمدی افزود: گروه‌های مختلف مردمی نیز از شهرهای مختلف استان داوطلبانه در این مناطق حضور یافته‌اند و بدون اینکه سازمان‌دهی رسمی و دولتی انجام شده باشد مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان خود هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید خود از چند روستای سیل‌زده در منطقه عرب رودبار از توابع ایلام، گفت: در این بازدیدها به هموطنان آسیب‌دیده اعلام کردیم که مردم آذربایجان شریک درد و رنج آنها هستند و تا زمان حل مشکلات، در کنار آن‌ها خواهند بود.

وی افزود: خوشبختانه روستاهای آسیب‌دیده در حال حاضر مشکل جدی ندارند و بیشتر نگران زمین‌های زراعی خود هستند که با تدبیر وزارت جهاد کشاورزی و نیرو در آینده نزدیک این مشکلات نیز حل می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی روز شنبه به همراه فرمانده سپاه عاشورا و شهردار تبریز، از روند خدمت‌رسانی موکب‌های حسینی استان که در مناطق سیل‌زده استان ایلام مستقر شده‌اند، بازدید کرد.

استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت کشور به عنوان معین استان ایلام در بحث استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی تعیین شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی