Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:14:50 GMT

راه ارتباطی ۳۰ روستا در شهرستان فاریاب مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۳۳۸

راه ارتباطی ۳۰ روستا در شهرستان فاریاب مسدود شد

علی نیک نفس، گفت: بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه ها، راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان فاریاب را مسدود کرد.

«علی نیک نفس» فرماندار شهرستان فاریاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به بارش باران در این شهرستان، گفت:  از ساعت ۱۷ روز گذشته طبق هشدارهای قبلی هواشناسی، بارش رگباری باران به مدت ۱۰ دقیقه در بخش مرکزی دهستان مهروئیان آغاز شد که خوشبختانه خسارتی به دنبال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نیک نفس، با بیان این مطلب که از ساعت ۲۰ شب گذشته باران به تدریج در کل شهرستان فاریاب آغاز شد، ابراز داشت: جلسه ستاد بحران با حضور اعضای ستاد برگزار شد و از طریق بخشداران توصیه هایی به منظور آمادگی دهیاران در مقابله با وقوع خسارات احتمالی داده شد.

فرماندار شهرستان فاریاب، با اشاره به این مطلب که ساعت ۲ و ربع بامداد امروز بارش ها در این شهرستان شدت گرفت، اظهار کرد: راه ارتباطی ۳۰ روستای بخش مرکزی قطع شد.

وی، افزود: در پی شدت گرفتن بارش ها، راه ارتباطی  دهستان رمشک به شکل کامل قطع شد و راه ارتباطی  بخش مرکزی حوزه حرمه، گلاشکرد، پشته قلعه و عباس آباد نیز قطع شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان فاریاب، در ادامه ابراز داشت: به علت بارش شدید باران و فرو نشست زمین، محور ارتباطی دره شور مسدود شد که با همکاری راهداری این مسیر بازگشایی شد.

نیک نفس، اضافه کرد: اما سایر نقاط همچنان مسدود هستند و منتظر هستیم آب فروکش کند تا بتوانیم این محورها را نیز بازگشایی کنیم.

وی، با بیان این مطلب که رودخانه ها سیلابی شده و آب وارد منازل و مزارع مردم شد، ابراز داشت: به علت سیلاب مجبور به تخلیه بخش حور، روستاهای حور بیگی، جمال آباد و سلیمان آباد شدیم.

فرماندار شهرستان فاریاب، اضافه کرد: از همان لحظات نخست، تیم های ارزیاب هلال احمر در  منطقه حضور یافتند.

نیک نفس، در ادامه اظهار کرد: اکیپ آب منطقه استان در منطقه حضور دارند و مشغول بررسی مشکلات به وجود آمده  هستند.

 

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران مسابقات قرآن سیل خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نماز جمعه سپاه قرآن کریم مسابقات قرآن کریم خبرگزاری شبستان قطع شدن راه ارتباطی شهرستان فاریاب راه ارتباطی بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب سیل جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین

دریافت 8 MB کد خبر 6094416

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید