Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:13:58 GMT

دو اتفاق مهم قطر روی جلد روزنامه ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۳۸۱

روزنامه های امروز قطر تیترهای اصلی خود را به دو اتفاق مهمی که روز گذشته در بازی های لیگ افتاد، اختصاص داده اند.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته مسابقات هفته پایانی لیگ ستارگان قطر برگزار شد و این تورنمنت به صورت رسمی پایان یافت. همانطور که از هفته های قبل مسجل شده بود، تیم فوتبال السد توانست با اقتدار عنوان قهرمانی این لیگ را به دست آورد و این عنوان را از چنگ الدحیل خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدحیل هم امسال به رتبه دوم لیگ رضایت داد.

 

اما اتفاق مهمی که از نتایج بازی های دیشب مشخص شد، قرار گرفتن تیم السیلیه در رده سوم بود. در هفته آخر رقابت ها، دیروز السیلیه در خانه خود موفق شد 5 بر 2 الخریطیات را شکست دهد. این نتیجه السیلیه را بالاتر از الریان در رتبه سوم قرار داد و این تیم را به سهمیه آسیایی رساند.

 

در سوی دیگر میدان هم شکست سنگین الخریطیات باعث شد این تیم در رتبه پایانی جدول بایستد و به دسته پایین تر سقوط کند. همین دو اتفاق، سوژه اصلی تیتر یک روزنامه های قطر چاپ امروز بوده است.

 

 

 

 

 

قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد

در چارچوب هفته سی‌وپنجم سری آ اینتر، قهرمان زودهنگام ایتالیا در خانه تیم در خطر سقوط ساسولو شکست خورد.

به گزارش ایسنا، افعی‌ها که ۲ هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته بودند، شنبه شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد تا با این نتیجه ساسولو اگرچه کماکان در رتبه نوزدهم قرار دارد اما امیدهایش به بقا در لیگ برتر زنده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد