Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:57:00 GMT

ساحل سنگ‌چین بابلسر تفرجگاه گردشگران داخلی و خارجی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۴۵۶

ساحل سنگ‌چین بابلسر تفرجگاه گردشگران داخلی و خارجی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ساحل سنگ‌چین بابلسر تفرجگاه گردشگران داخلی و خارجی در شمال ایران در ایام نوروز و فصل گرم سال میزبان مهمانان است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر،مازندران یکی استان‌های شمالی ایران با برخورداری از مواهب الهی طبیعی بوده که مامن مناسبی برای اسکان و سیاحت گردشگردان داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این زیبایی‌های قابل وصف، ساحل سنگ‌چین بابلسر بوده که در شمالی‌ترین شهر کشور قرار گرفته و به دلیل قرار گرفتن در میان ساحل و دریا بسیار چشم‌نواز و خیره کننده است.

اسکله ساحلی یا ساحل سنگ‌چین بابلسر همه ساله پذیرای شمار زیادی از مسافران بوده که مازندران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. البته این اسکله جنبه تجاری ندارد و بیشتر به عنوان یکی از مکان‌های گردشگری مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نوار ساحلی شهرستان رشت 55 نقطه خطرساز داردبهره‌مندی از نوار ساحلی در گیلان درآمدزایی و اشتغال به‌دنبال داردشهردار پلدختر در گفت‌وگو با تسنیم: دیواره ساحلی از بین رفته است؛ نگران تکرار سیل هستیم

در این اسکله از سنگ‌هایی به عنوان موج‌شکن بهره گرفته شده‌ که در نوع خود بسیار زیبا بوده و یکی از دلایل بهره‌گیری از این موج‌شکن‌ها جلوگیری از نفوذ آب در بخشی از منطقه و پارک نزدیک آن است.

بر اساس آن چه که از سوی پیشکسوتان هنر و زیبایی مازندران بیان شده این اسکله حدود 50 سال قدمت دارد که در انتهای خیابان شهید طالقانی بابلسر واقع شده است.

گزارش از هومن رمضانیان

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه