Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@07:09:24 GMT

11 دستگاه خودرو سرقتی در میاندوآب کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۴۷۰

11 دستگاه خودرو سرقتی در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: 11 دستگاه خودرو سرقتی با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان طی کمتر از 48 ساعت کشف شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال تماس های مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت تعدادی خودرو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی میاندوآب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این ارتباط اقدامات گسترده‌ای جهت شناسایی سارقان انجام گرفت، افزود: ماموران این انتظامی موفق شدند، سارقان را ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.
وی بیان کرد: در این رابطه 2 نفر سارق شامل یک زن و مرد و یک مالخر دستگیر و 11 خودروی سرقتی از نوع پراید کشف و مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی به مقامات قضایی ارجاع شد.
سرهنگ شیخ نژاد با توصیه به شهروندان برای رعایت هشدارهای پلیسی گفت: مردم از گذاشتن اسناد، مدارک و اشیای قیمتی در داخل خودرو در معرض دید عموم خودداری کرده و از انجام معاملاتی که سود زیاد و بیش از حد عایدشان می شود، خودداری کنند.
فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فرد مشکوک در محل زندگی خود، موضوع را هر چه سریعتر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده و قبل از خرید خودرو ضمن اخذ برگ عدم خلاف، از اصالت شماره موتور، شاسی و شماره پلاک اتومبیل با استعلام از کارشناسان اطمینان یابند.
به گزارش ایرنا مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی در آذربایجان غربی اعلام شده است.
میاندوآب بزرگترین شهرستان جنوبی آذربایجان غربی به شمار می رود.
9871/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي كشف خودرو سرقتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد