Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- وهب مختاران از اعزام اکیپ امداد رسانی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به مناطق سیل زده چگنی استان لرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان بیان کرد: جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان جهت امداد رسانی به هموطنان سیل زده به منطقه چگنی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاران با تاکید بر موضوع همبستگی و حس نوع دوستی گفت:اکنون زمان دست گیری و کمک رسانی به هموطنان عزیز کشورمان می باشد.

وی بیان کرد :گروه اول امداد رسانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با امکانات و تجهیزات کافی در منطقه چگنی حضور یافتند.

مختاران کمک های نقدی کارکنان این اداره کل را بالغ بر ۸۰ میلیون ریال  و اقلام خریداری شده را در حدود ۴۰ میلیون ریال  اعلام کرد و افزود: علاوه بر کمک های نقدی و اعزام تیم امداد رسانی، تعداد دو خودرو  نیز تا کنون به این منطقه اعزام شده است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای اعزام گروه های امدادی دیگر به مناطق سیل زده طی روزهای آتی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از ‎امداد رسانی به حدود ۸۰۰ نفر نفر در حادثه سیل و آب‌گرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آب‌گرفتگی در 48 ساعت گذشته، گفت: 13 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١5٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌ احمر در قالب 49 تیم در 51 عملیات امدادی، به 800 نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 34 نفر در 48ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌ احمر، 16 نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب 30 واحد مسکونی تخلیه شد.

ادامه امدادرسانی هلال احمر در 11 استان متأثر از سیل

محمودی اضافه کرد: 9 دستگاه چادر، 144 تخته‌پتو، 105 تخته‌موکت، 52 بسته‌غذایی، 100 قوطی انواع کنسرو و 899 کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان