Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان البرز گفت که سال گذشته پنج هزار و 480 تن انواع مواد پروتئيني ستاد تنظيم بازار در البرز توزيع شد.

به گزارش ايرنا، سيد مجيد موسوي روز يکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اين مواد پروتئيني شامل گوشت قرمز ، مرغ و تخم مرغ مي باشد.
وي در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظيم بازار در سال 1397 گفت: سال گذشته براي حمايت از توليد کنندگان و مصرف کنندگان و همچنين تنظيم بازار با برنامه ريزي و هماهنگي هاي صورت گرفته در ستاد تنظيم بازار استان توانستيم اقلام مورد نياز همچون مواد پروتئيني، گوشت قرمز (گوسفندي و گوساله) و مرغ را تامين و براساس برنامه هاي تدوين شده در سطح استان توزيع کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: دراين مدت 695 تن گوشت گرم گوسفندي وارداتي، 27 تن گوشت منجمد گوسفندي وارداتي، 66 تن تخم مرغ با نرخ مصوب و 600 تن مرغ گرم با همکاري اتحاديه مرغداران استان البرز و همچنين يک هزار و 760 تن مرغ منجمد، 75 تن گوشت گرم گوساله، 2 هزار و 261 تن گوشت گوساله منجمد تامين و در ميادين عرضه ميوه و تره بار و همچنين فروشگاه هاي بزرگ استان توزيع شد.
موسوي اضافه کرد: براي حمايت از توليد نيز در سال گذشته با پيگيري هاي صورت گرفته 76 هزار و 312 تن انواع نهاده هاي دامي وارد استان البرز شد که بين توليدکنندگان صنعتي و سنتي توزيع شد.
وي بيان داشت: با توجه به تفويض اختياري وزير جهاد کشاورزي به استان ها، در سال 98 تامين و توزيع نهاده هاي دامي به صورت هدفمند و براساس مقدار نياز واقعي توليدکنندگان تامين و توزيع خواهد شد.
6156/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا دارد. البته وضعیت در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ مناسب است و امید است مدیریت تثبیت قیمت این کالاها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
کالای اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
گوشت مرغ ۷۸-۸۲ ۷۸
گوشت مرغ بدون کمر ۷۷-۸۰ ۷۴.۸۰۰
گوشت مرغ با کمر ۶۷-۷۹ ۵۹.۸۰۰
گوشت چرخ کرده مرغ ۱۳۰-۱۸۲ ۱۳۰
قزل آلا ۱۶۸-۱۸۴ ۱۷۴-۱۸۴
میگو پرورشی ۳۹۰-۴۵۰ ۳۹۰
میگو دریایی ۷۹۰ ۷۹۰
تخم مرغ دولتی (شانه ۳۰ عددی) ۷۹-۱۱۰ ۶۹-۸۹
کد خبر: 1229628 برچسب‌ها قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول