Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:46:39 GMT

بندرهای مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۷۱۴

بندرهای مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

بندرعباس - ایرنا - مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان گفت: بندرهای مسافری بندرعباس، قشم و هرمز با مساعد شدن شرایط جوی دریایی برای انجام سفر ایمن دریایی بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمدحسینی روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: جا به جایی مسافران دریایی از بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و برعکس هم اکنون برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ساعت هایی از صبح امروز، بندرهای مسافری مرکز هرمزگان به علت وزش باد شدید، متلاطم شدن دریا و کاهش دید افقی، تعطیل شده بودند که از ساعت 11 سفرهای دریایی در مسیرهای بندرعباس به قشم و هرمز از سر گرفته شد.
وی اضافه کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در بنادر مرکز استان هرمزگان شامل 40 فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی افزون بر چهار هزار صندلی دارد.
بنا بر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، درساعت های صبح و بعد از ظهر امروز یکشنبه شاهد تاثیر موج ناپایدار بارشی در بیشتر نقاط استان هرمزگان خواهیم شد.
بارش های رگباری این سامانه درمناطق غربی و مرکزی تا ساعت بعدازظهر و در مناطق شرقی تا ساعت های پایانی روزجاری تداوم خواهد داشت.
تاثیر سامانه بارشی تا اوایل صبح دوشنبه در مناطق شرقی استان خواهد بود و به تدریج از ظهر دوشنبه از استان خارج خواهد شد.
درساعت هایی از امروز در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس وزش بادهای به نسبت شدید شمال غربی رخ می دهد که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
سرعت وزش این تندبادها به افزون بر 45 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج بیش از 180سانتیمتر پیش بینی می شود.
از میزان سرعت وزش باد روز دوشنبه تا حدودی کاسته خواهد شد اما همچنان تلاطم دریا رخ می دهد و از روز سه شنبه وضعیت جوی و دریایی پایدار خواهد شد.
3219 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 سفرهاي دريايي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز