Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجلیلی از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر درگیر سیلاب در استان خبر داد و گفت: هشت نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

«ابوالحسن میرجلیلی» امروز یکشنبه (25 فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به دنبال وقوع باران‌های پراکنده در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی از عصر جمعه (۲۳ فروردین) تاکنون بالغ بر 250 امدادرسانی شده انجام شده که هشت نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هشت مورد آبگرفتگی منازل گزارش شده که مشکل آنها در اسرع وقت رفع شده و قطعی برق در شهرستان سربیشه و زیرکوه در برخی روستاها به وجود آمده بود که مشکل آنها نیز مرتفع شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه محور مواصلاتی ارسک به دیهوک و بشرویه به فردوس شب گذشته مسدود بود که با تلاش امدادگران بازگشایی شد، گفت: محور سربیشه به پایانه مرزی ماهیرود به دلیل وقوع سیلاب مسدود و محور دیهوک_ راور و بالعکس هم دقایقی پیش مسدود شد.

 

میرجلیلی بیان کرد: با توجه به بارندگی های خوب و بسیج امکانات و حرکت های خود جوش مردم در تقویت سیل بندها و دیوارهای حفاظتی تاکنون خسارتی جدی در استان گزارش نشده است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نماز جمعه مسابقات قرآن سیل خوزستان سپاه خبرگزاری شبستان قرآن کریم خسارت سیلاب خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت