Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران از کاهش قيمت انواع صيفي‌جات در ميادين ميوه و تره بار خبر داد و گفت: براساس نرخنامه جديد اين سازمان، نرخ 30 محصول فرنگي از جمله محصولات پر مصرفي همچون خيار، گوجه فرنگي، سيب زميني، کاهو و سبزي در ميادين ميوه و تره بار کاهش يافت.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران؛ سيد سعيد راد با اشاره به اينکه در جهت حمايت از سبد خريد خانواده‌ها، تمام توان خود را به کار گرفته‌ايم تا ضمن حفظ کيفيت مطلوب محصولات عرضه شده در ميادين ميوه و تره بار، اين محصولات با حداقل قيمت ممکن، نرخ‌گذاري و عرضه شوند، افزود: اميدواريم به اين ترتيب بتوانيم بر کنترل و کاهش قيمت محصولات مشابه در سطح شهر نيز موثر باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، علاوه بر کاهش قيمت کلم سفيد و قرمز، ترب سفيد و سياه و چغندر، قيمت خيار رسمي و رويال با 500 تومان کاهش در هر کيلوگرم به 3700 تومان و قيمت سبزي با 300 تومان کاهش در هر کيلوگرم به 3200 تومان رسيده‌، ضمن اينکه قيمت سيب زميني انباري با 800 تومان کاهش در هر کيلوگرم به 3800 تومان رسيده است.
گفتني است، قيمت فلفل دلمه سبز و رنگي با 1500 تومان و 900 تومان کاهش در هر کيلوگرم، به ترتيب به 5500 تومان و 9 هزار تومان و قيمت کاهو پيچ و رسمي نيز با 1400 تومان کاهش در هر کيلوگرم، به ترتيب به 3100 تومان و 2900 تومان رسيده، ضمن اينکه قيمت کدو مسمايي سبز و و کدو گلخانه‌اي رنگي به هر کيلوگرم 4100 تومان و قيمت گوجه فرنگي بوته‌اي و گلخانه‌اي با 500 تومان کاهش به 4200 تومان رسيده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار