Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:22:27 GMT

گزارش مدیران شرکت‌های بیمه‌ای درباره خسارت سیل

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۳۸۳

گزارش مدیران شرکت‌های بیمه‌ای درباره خسارت سیل

پول‌نیوز - برخی از مدیران شرکت‌های بیمه‌ای و کارگروه‌های ارزیابی خسارت، گزارشی از خسارات سیل اخیر در کشور به رییس کل بیمه مرکزی ارائه کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامرضا سلیمانی امیری در جمع برخی از مدیران عامل شرکت های بیمه و نمایندگان کارگروه های بررسی و ارزیابی خسارات سیل اخیر با اعلام این مطلب افزود: شرکت های بیمه با تکیه بر اصول حرفه ای و جذب سرمایه و ایجاد فضای جذاب برای مشارکت بازیگران بازار سرمایه و سهامداران، می توانند ظرفیت های مغفول صنعت بیمه را فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: همدلی دولت و مردم برای کاهش تلفات و تسکین آلام آسیب دیدگان از جلوه‌های زیبای مشارکت عمومی به شمار می‌رود که البته در این حادثه سیل اخیر بی نظیر است. رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های شبانه روزی خادمان صنعت بیمه در ارزیابی و برآورد سریع و اقدام به پرداخت خسارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: گنجینه اعتماد عمومی بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه صنعت بیمه به حساب می آید و همه باید قدر این ثروت ملی را بدانیم.

سلیمانی با تاکید بر این نکته که اقتدار، قابلیت‌ و ظرفیت‌ صنعت بیمه در هنگام وقوع حوادث طبیعی محک می خورد، اظهار داشت: وقوع حوادث می تواند توجه بیش از پیش آحاد جامعه به خدمات صنعت بیمه را به دنبال داشته باشد و در سیل اخیر نگاه های بسیاری نسبت به صنعت بیمه، اصلاح شده است.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر این نکته که ارائه خدمات مطلوب بیمه ای در گرو توانمندی شرکت های بیمه و توانگری مالی و فنی این صنعت است، افزود: شرکت های بیمه با تکیه بر اصول حرفه ای و جذب سرمایه و ایجاد فضای جذاب برای مشارکت بازیگران بازار سرمایه و سهامداران، می توانند ظرفیت های مغفول صنعت بیمه را فعال کنند.

وی در پایان با ارزیابی مثبت گزارش اعضای کارگروه های اعزامی بیمه مرکزی و همچنین تیم های مستقر در مناطق سیل زده نسبت به پیگیری سریع مسئله پرداخت خسارات بیمه گذاران، دستور لازم را صادر کرد و از مدیران عامل شرکت های بیمه خواست در حد توان نسبت به ایفای تعهدات حرفه ای و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت متبوع خود کوشا باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی خسارات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک

مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید گفت: امروز تأمین خوراک پایدار یکی از مشکلات بزرگ صنایع پتروشیمی است.

او افزود: خوشبختانه سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی در دولت سیزدهم در بالادست صنعت نفت به‌ویژه جمع‌آوری گازهای همراه نفت مثمرثمر بوده است،هم‌اکنون طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت در قالب چهار طرح برای جمع‌آوری گازهای غرب و شرق کارون از سوی شرکت پالایش بیدبلند خلیج‌فارس، شرکت هویزه خلیج‌فارس، ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و شرکت پتروشیمی مارون در حال اجراست تا از سوزاندن گازهایی که در دهه‌های پیش سوزانده می‌شد، جلوگیری شود.

شاهمیرزایی اضافه کرد:حداکثر تا سه سال آینده در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعب از گازهای همراه شرق و غرب کارون توسط صنعت پتروشیمی جمع‌آوری می‌شود که گاز متان آن به شبکه سراسری تزریق و C2+ آن خوراک پتروشیمی‌ها می‌شود.شاهمیرزایی، تکمیل زنجیره ارزش را مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی برشمرد و گفت: باید با شتاب بیشتر به‌سمت تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنیم و از وابستگی به خارج بی‌نیاز شویم، بنابراین صنعت پتروشیمی، با سرمایه‌گذاری در بالادست، از تکمیل زنجیره ارزش غافل نمی‌شود.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: از شرکت‌های پتروشیمی درخواست می کنم  به پرداخت بهای خوراک و سوخت دریافتی مطابق قرارداد متعهد باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد